Wij hebben zo'n lichte bank in "speciale" stof, en ik doe het NOOOOIT meer!!! Wat zie je alles snel zeg bah. Nu kan deze gelukkig nog in de wasmachine (oke, alleen de hoezen dan), maar dan nog, is niet handig.
Hier twee ivoorkleurige leren fauteuils. Ik had na 1 dag al spijt, idd alles zie je erop en je blijft poetsen. Het leer is dan nog wel redelijk schoon te poetsen, maar de stiksels blijven ranzig. Dan zou ik eerder kiezen voor een lichte gemeleerde stof...
Wij hebben ook een wit leren bank, maar ben er wel heel blij mee hoor. Donker maakt inderdaad de kamer kleiner
Wij hebben een stoffen cremekleurige bank. Het is een wat grovere stof dus niet helemaal glad. We hebben hem nu zo'n 5 jaar. Hij begint nu wel erg vies te worden. De kussenhoezen kunnen in de wasmachine dus die worden redelijk schoon. Maar de verkleuring van spijkerbroeken gaat niet helemaal weg. De leuningen zijn het viest, die hebben we nu al meerdere keren behandeld met een meubelreiniger (zo'n spuitbus van de supermarkt, dus niet van een meubelzaak of zo). Daardoor ziet het er wel wat beter uit. Extreem vies zijn ze niet. Wat betreft chocolade handen: Thijs krijgt in principe alleen eten in de kinderstoel, en krijgt eigenlijk ook nooit chocolade... En voor Rick hetzelfde. Rick krijgt nu weleens chocolade maar dat moet hij opeten bij de tafel en niet op de bank. Wij hebben gekozen voor lichte banken omdat wij donkere meubels hebben en ik vond het anders wel erg donker worden. Ik kon niet echt een goede foto van de bank vinden. De gordijnen glimmen hier meer al sin het echt. En we hebben rechts de muur blauw (steekt mooi af met de bank)
hier kom er nooit weer een lichte leren bank. we hadden leolux banken. nou nooit meer spijkerbroek rode kleding zwarte kleding man wat een ellende. iedere week was ik de bank aant verzorgen maar er kwam geen eind aan! sieraden/horloge kon ik niet om want dat kraste op de bank. nu heerlijk simpel bij de ikea banken gehaald een keer in de week de hoezen wassen en ze zijn weer fris.
wij hebben ze een paar weken gelede eindelijk binnen gekkregen. We hebben ze gekocht bij de montel. Ik vindt ze heerlijk, en heb nog geen broek gehad die afgaf, maar we hebben het leer ook laten behandelen. er zit 5 jaar garantie op, als er vlekken opzitten die er niet afgaan, komt er nieuw leer op
Hey dat is onze bank montel right? We hebben hem wel in het zwart genomen en een andere leuning gekozen. Die bredere