Hallo, In februari verwachten wij ons derde kindje. Hebben al twee jongens, Jelte en Jurre. De naam voor een meisje zijn we uit. Maar de jongensnaam komen we echt niet uit. We vinden Teije wel leuk en mijn man vind Tijmen leuk en ik vind Hidde leuk. Hopelijk hebben jullie nog leuke opties waar we nu zelf niet aan denken. Het hoeft niet perse Fries te zijn en onze voorkeur heeft een naam zonder J. Alvast bedankt.
Jelte en teije/tijo/thije stonden ook op mijn lijstje! Deze stonden er ook op, misschien heb je er wat aan: Aike Haio Feie Jitse Reijo Kian Kjeld Rein/reijn Arvid Reidar Miko Eron
Rens Tijn Idse/Ids Lieuwe Otte Stef Kalle Fosse Teun Seppe Senne Mats Niek Brent Loet Wisse Menno Timo Abe
Ik zou weer voor een J gaan. Jan Jasper/Jesper Jens Jeroen Joachim/Joaqim Jerron Jesse Jidde Job Joram Joris Jurgen
Toen ik zwanger was van de tweede twijfelden we tussen Tijmen en Teije. Jelte stond ook op de lijst. Dus misschien is de rest van mijn lijstje wel een goede inspiratiebron haha. Dat is: Melle, Tibbe, Siebe, Rens, Jelmer
Persoonlijk zou ik juist wél een naam met weer een J kiezen. Anders valt je derde voor mijn gevoel buiten de boot. Alsof je dan zegt 'Kwik, Kwek en Mohammed'. Snap je wat ik bedoel? Dus allerlei suggesties: Jitse Joppe Jappe Joep Melle Mels Epke Wessel Hessel Jens Rens Hugo Leon Tygo / Tycho Thiago Quinten Fabian Lennard / Lennart Marten Siebren Siep Siem Siemen Simon Dies Fokko Floris Joris Boris Morris Edwin Lucas Cas / Kas (per/ par) Tyler Karsten Fedde Ivo Nilo PS: 3 leuke jongensnamen die jullie tot nu toe voor dit kindje hebben bedacht! Al zie ik Thijmen liever met de h erin geschreven.
Hier 2 kids met beginletter S en wij willen voor de 3e ook geen S. We zijn er wel klaar mee XD We eindigen wel met de zelfde klank als nummer 2. Er buiten vallen doe je nooit, elk kind is zo anders plus ze hebben allemaal dezelfde achternaam.