Eigenlijk zijn we er wel over uit, maar wat vinden jullie van de naam Ivy? En als het niks is, wat dan wel wat er op lijkt of wat een goede match zou zijn?
Ivy vind ik toch wat hard uitgesproken. (Ai-vie) Dan vind ik inderdaad Evi leuker. Namen die ook planten/bloemen zijn: - Iris - Lily - Voilet - Floor/Flora - Roos/Rose - Hazel - Sadie - Poppy Vind zelf Iris heel leuk.
Hele leuke naam! Evi is ook leuk, maar klinkt veel hollandser en het is maar net wat je smaak is Ik ben zelf meer van de engelse namen.
Hehe eindelijk iemand die de naam correct uitspreekt ik vind het zo jammer dat de meesten het als ievie uitspreken
Mijn favoriete naam! Als ik een dochter krijg gaat ze Ivy heten. 100% zeker. Ik vind de klank prachtig. Lief maar niet kinderachtig. Gek genoeg vind ik bijvoorbeeld Evi leuk voor een klein kind maar minder geschikt voor een volwassene. Bij Ivy heb ik dat niet, die naam kan met gemak een heel leven mee. Daarnaast vind ik ook de betekenis prachtig. Ivy betekent klimop en staat voor mij dus voor een hele sterke en krachtige persoonlijkheid die weet wat ze wil en zich niet klein laat maken door anderen. Wat mij betreft zeer geslaagd. Ik zeg: doen!