De schrik is gekomen ongeveer anderhalf jaar geleden Wij zijn bijna 3 jaar geleden gestopt met de pil. naar een lange tijd kwamen we er achter dat het toch niet van harte ging dus bijna een jaar naar het stoppen bij de huis arts aan geklopt en mijn huisarts zei nee hoor is niks naar bijna 4 maanden lopen zeuren wou die mij nog niet door sturen. mijn vriend aangeklopt bij zijn huisarts en het hele verhaal uit gelegd en daarbij ook gezegt Hoe lang ik al loop met buik klachten (al 5 a 6 jaar ) mijn huisarts scheept het af met lucht in de buik !!! Via huisarts van mijn vriend doorgestuurd wij naar het ziekenhuis. gelijk wouden ze een inwendige echo prima toen gelijk maar een uitstrijkje. en jahoor naar 2 weken telefoon zitten onrustige cellen. Weer op naar het ziekenhuis. 3 hapjes uit de baarmoedermond opgestuurd naar het Lab. 2 weken later op het werk krijg je telefoon en krijg je te horen het is mis je moet ggeopereerd worden je zit in pap 4. Dus de schrik zit zo hoog je weet niet wat je moet verwachten . Ik afspraak voor de operatie. Heletijd gekloot met de genezing. moet je een half jaar wachten voor de volgende na onderzoek endelijk was het zover ik weer heen voor het uitstrijkje . Daarna de langste 2 weken van wachten eindelijk weer heen en mijn geluk kon niet op ik kreeg groen licht om zwanger te mogen wordenhet is terug gedrongen van pap 4 naar pap 2 !!! Tussen door onderzoeken gehad aan het zaad van mijn man. en je raad het al niet goed KAN DER NOG MEER MIS Gaan uiteindelijk leefstijl en alles over de kop gegooid en is het zaad wel iets verbeterd maar niet vermeerderd dus kregen te horen dat we Hulp nodig hebben met zwanger worden en dat het ixie ging worden en we moeten hopen dat het zaad nog meer verbeterd nu zit ik al zolang in de molen en de stress hoopt zich zoooo erg op dat ik het soms echt niet meer trek vandaar mijn verhaal hier om te hopen op wat goeie woorden of ervaring verhalen of steun ik ga naar het umc Groningen alvast heel erg bedankt groetjes steffani
De term is ICSI. Niet om bijdehand te doen, maar als je gaat zoeken op ixie, dan ga je niks vinden. Heb je speciale vragen of wil je gewoon ff je hart luchten?
Wat een stress zo alles bij elkaar zeg. Hier na bijna 3 jaar medische molen 3.5 jaar geleden na zoek-ICSI in het AMC maar liefst drie prachtige kinderen mogen krijgen - nog even en ze gaan al naar school! Ik heb zelf in het ICSI-traject na twee miskramen (de eerste twee terugplaatsingen wel zwanger geraakt, maar mis gegaan) in gesprek gegaan met een soort coach/therapeut en dat heeft mij toen heel goed gedaan. Als ik zo lees hoeveel spanning en stress er voor jou afgelopen tijd al is geweest, denk ik dat dat misschien voor jou ook niet onverstandig is? Helemaal gestrest het traject ingaan werkt denk niet echt mee.... Heel veel succes, hopelijk brengt de ICSI jou net zoveel moois als ons
ICSI is heel naar en zeker na zo'n traject van onbegrip dor de ha. Veel sterkte en succes; veel gezonde kindjes zijn geboren met ICSI!