Hallo dames, Mijn man en ik zijn al bijna 3 jaar bezig om zwanger te worden.. Na onderzoek in het ziekenhuis bleek dat bij mij alles goed gaat, en dat het probleem bij mijn man ligt... Hij produceer namelijk bijna 0beweeglijke zaadcellen.. Hij is geoppereerd aan een spater... Na 3 maanden geen verbetering na 6 maanden nog geen verbetering.. We zijn verwezen naar Belgie voor een ixy-behandeling Iemand ervaringen hiermee?? Is er nog hoop voor ons om zwanger te worden??
Ik neem aan dat je een ICSI behandeling bedoeld. Als je op deze term googled zul je een hoop informatie vinden. Heeft hij trouwens helemaal geen zaadcellen of slechts enkele zaadcellen? Met enkele zaadcellen zullen jullie dus inderdaad in aanmerking kunnen komen voor een ICSI behandeling. Als er helemaal geen zaadcellen zijn kan het zijn dat er wellicht een TESE behandeling voorgesteld zal worden. Ook deze term zal je wel zoekresultaten op google doen opleveren. Of jullie kans maken? Ik heb vele meiden op dit forum voorbij zien komen waarvan de man weinig (of geen dus een TESE) zaadcellen had en toch dus met de behandelingen zwanger raakten. Dat jij helemaal in orde bent is hartstikke mooi. Wij hebben zelf dus ICSI ondergaan (meerdere keren) maar niet vanwege het zaad, maar vanwege mijn slechte eicellen. Bij ons is dus geen TESE nodig geweest. Je zou eventueel ook kunnen kijken bij de mmm-clubs, daar zit een groepje meiden welke met ICSI bezig zijn en ook een groepje meiden met als topic titel: 'geen zaad gevonden deel weet ik hoeveel' Veel succes en geluk gewenst!!