Wel of geen hemeltje/klamboe!!???

Discussion in 'De babyuitzet' started by Ingeping, Feb 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Het bedje bij ons staat precies zo dat een klamboe niet goed past en een hemeltje ja die zou dan op de brede kant van het bedje moeten. Iemand ervaring mee met een hemeltje aan de brede kant van het ledikantje? Of misschien andere leuke ideeen. Vind zelf het bedje zo kaal als er niks boven hangt!!

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Je zou even voor jezelf kunnen bladeren in het Show je babykamer topic, daar heb ik vaak genoeg hemeltjes op de brede kant voorbij zien komen, en ziet er niet minder schattig door uit hoor! Ik vind met hemeltje toch wel errug schattig!!

3. huitje

huitje Bekend lid

Oct 18, 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    ik heb de klamboe ook "noodgedwongen" aan de brede kant moeten doen omdat het ledikantje dan beter in de ruimte paste en het stond absoluut niet raar. heb er helaas geen foto van op deze laptop staan anders liet ik het je zien.

4. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

Apr 18, 2010
    3,248
    2
    0
    n.v.t.
    Ik heb geen hemeltje gedaan, ik vind het doodeng. Het zou je maar gebeuren dat je kleine het op de een of andere manier toch in het ledikant/de wieg krijgt en stikt. Ik zou het mezelf nooit vergeven!! En het gebeurt echt zo af en toe.

Dus ik zeg, geen hemeltje.

5. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Bij ons stond bovenstaande zelfs benoemd in de folder van de kraamzorg.

6. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Hier ook geen hemeltje aan het ledikant, ik wil geen onnodig risico lopen.

7. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Ik heb een klamboe genomen. De klamboe standaart staat wel aan de brede kant maar dan zo dat de klamboe wel over het hoofdeinde valt. Ik vind het erg knus staan en vooral in t begin ligt de kleine niet zo "open" in de kamer.
    Wat betreft gevaar; Ik laat hem natuurlijk niet eeuwig hangen, nu is hij nog zo klein en slaapt helemaal onder in bed. Now way dat hij er nu bij zou kunnen. Maar zodra hij met de slaapzak omhoog kan kruipen en zijn grijpreflex er is gaat de klamboe eruit..

8. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    En dan staat de standaart voor het raam ipv aan het hoofdeind..
    Dit ivm dat het bedje anders zo "raar" ver van de muur zou komen..
    Weet niet of dat het probleem is of dat het zoiezo niet zo kan..
    View attachment 224644

9. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Thanks meiden, ja we twijfelen nog steeds. Ben nog leuke ideeen aan het opdoen....misschien iets van een soort mobiel waar hij naar ken kijken!! Dan is het niet zo kaal boven zijn bedje!!

Share This Page