Hoi meiden, Ik ben op dit moment zo vreselijk onstabiel, kan de hele dag wel janken. Heb al weken last van voorweeen. Ben gisteravond door de verloskundige gestript (tot nu toe nog zonder resultaat) en mijn bloeddruk is ook aan de hoge kant, maar de verloskundige vond het niet hoog genoeg om me door te sturen naar het ziekenhuis, ik had gelukkig geen eiwitten in mijn urine dus daar was ik wel erg blij mee. Mijn uitgerekende datum is volgend weekend pas, maar omdat het al tijden rommeld in mijn buik voel ik me eigen zo vreselijk onzeker. Vanacht om 3 uur werd ik wakker met een keiharde buik, ik ging naar de wc om te plassen, daarna trillde al mijn spieren en ik kon ze maar niet onder controle krijgen. Ik wist niet wat ik mee maakte, gelukkig zakte het na een kwartier weg, waarschijnlijk waren het zenuwen ofzo. Het is zo gek allemaal, het is mijn tweede kindje, maar ik ben zo vreselijk angstig voor weer zo'n helse bevalling als met mijn eerste Ben ik nu de enige die zoveel angst heeft op dit moment van mijn zwangerschap? Liefs Mariska
Hoi, Ik heb hier geen ervaring mee...ben zwanger van ons eerste kindje, maar ik wilde je toch even sterkte toewensen. Hopelijk dat er mensen zijn die je wel kunnen helpen hier.
hoi meid rot zeg dat je je zo rot voelt. Ik weet ook niet zo goed wat ik je moet adviseren. ik kna je alleen zeggen dat het heel anders gaan gaan dan je eerste bevalling. ik heb bij Darryl* 12 uur in de weeen gelegen waarvan ruim 3 uur in de persweeen. bleef hangen op een randje en de hele bevalling deed vreselijk veel pijn en eindigde in een kz. bij mijn 2e had ik ook de angst dat het weer zo zou gaan, maar eerlijk waar de bevalling van Dylano zou ik zo weer over doen. ik ben ingeleid met 38 week en na 10 uur is hij geboren. en heel wat minder pijn. sterkte.