Wie wil mijn taart hebben?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Kinja, 22 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinja

Kinja Lid

24 mei 2013
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of ik het hier op de juiste plek zet maar ik had een buikentaart gemaakt om het heugelijke nieuws bekend te maken.

Alleen nu is het zo dat ik me zo ziek voel van de zwangerschap dat de meeste mensen al weten dat ik zwanger ben en ik dus met 12 weken ook niet meer zit te wachten op een "verrassing!!" moment...

Nu heb ik dus alleen die taart hier in de vriezer staan, waar ik uberhaupt niet aan moet denken ivm misselijkheid.

Is er iemand die interesse heeft in de taart? In zuid limburg?

Hij is lichtpaars met een bloemmotief.

2. troy

troy Actief lid

3 mei 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach wat jammer zeg! Misselijk zijn is vervelend..maar helemaal als je zon mooie taart gemaakt hebt! ;) hoop dat toch iemand is die je blij kunt maken....maar eerlijk ,mijn misselijkheid komt met vlagen en nu weer een paar dagen af :) misschien moet je hem bewaren en kun je er straks nog lekker van genieten 😊👍 succes en sterkte met de misselijkheid....en nog van harte gefeliciteerd !!🌸🎉

3. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    gefeliciteerd met je zwangerschap,
    gewoon lekker zelf bewaren en na de 1e echo samen vieren,
    en neem je zelf een heeeel klein stukje

4. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hoi Kinja,

Hoeveel weken ben je nu?
    Misselijkheid zou echt behoorlijk moeten afnemen tegen het einde van het eerste trimester.. hoop natuurlijk dat dat voor jou ook zal gelden. Ik zou ook die taart lekker bewaren en alsnog gewoon uitdelen als je die weken om hebt hoor :) Dan vier je gewoon dat je het eerste trimester goed bent doorgekomen (kans dat er dan nog iets misgaat neemt dan drastisch af) ;)

Ik woon ook in het zuiden van Limburg trouwens ;) (maar omdat ik net mijn eerste trimester om heb weten de mensen om me heen het nu al).

5. Kinja

Kinja Lid

24 mei 2013
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 9 weken, dus heb nog even te gaan...de lol van de taart is er gewoon een beetje vanaf.

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nog even volhouden en anders naar de huisarts voor emesafene. En die buikentaart gewoon lekker opeten op een ander moment, wanneer je je weer lekker voelt, gewoon op zondag met je naaste familie. Die tijd komt er waarschijnlijk binnenkort weer aan.

7. Kinja

Kinja Lid

24 mei 2013
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Emesafene deed bij mij niks, ik heb al een aantal weken primperan 20. Maar nog steeds erg misselijk helaas

Deel Deze Pagina