J/M - baby #3 - HELP!

Discussie in 'Babynamen' gestart door CrazyMom, 15 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elouise

Elouise Actief lid

6 sep 2018
    132
    89
    28
    Vrouw
    Ik vind Emmie het leukst. Emilie met als roepnaam Emmie stond bij ons hoog op de lijst voor onze jongste dochter. Ik weet niet of je het wat vindt, maar dat vonden wij er op papier wat ''volwassener'' uitzien voor later. Grace als derde naam zoals haar zus vind ik erg mooi!
    Misschien als tweede naam:
    Emmie Leah Grace
    Emmie Amber Grace
    Emmie Charlie Grace
    Emmie Jada Grace
    Emmie Jenna Grace

CrazyMom vindt dit leuk.
  2. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Emma fan hier .... hoe zou het komen? XD

We noemen haar alleen maar Emma als ze stout staat te doen. Voor de rest is het Emmy of Ems en de Zussen zeggen Spemmy omdat ze dikke spek billetjes heeft. Spam is een soort vette ham geloof ik in het Engels.

Iemand uit mijn bevalclupje heeft voor P.ixie gekozen, ook de ieee die je zoekt. Vond ik ook super leuk klinken :)

Aiden voor een jongen vind ik prachtig!

hummeltje5 vindt dit leuk.
  3. Koektrommel

Koektrommel Fanatiek lid

15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Grappig ik heb een R.obin & een E.den haha. Jamie is hier ook voorbij gekomen :D .

B.obbi voor een meisje?

hummeltje5 vindt dit leuk.
  4. CrazyMom

CrazyMom Niet meer actief

Heel leuk! Zaten wij ook over te twijfelen (lang verhaal waarom die t niet geworden is :roflmao:). Bobbi super leuk maar past niet bij onze achternaam.

Ik neig toch steeds meer naar Nikki dan naar Emmie. Vind Emmie nog steeds suuuper leuk maar icm de andere namen vd kids vind ik Nikki toch wat krachtiger.

Koektrommel en hummeltje5 vinden dit leuk.
  5. Elsss

Elsss Fanatiek lid

26 jul 2013
    2.023
    3.257
    113
    Abby misschien een optie?

6. CrazyMom

CrazyMom Niet meer actief

Abby - ook al vergeven. Balen :eek:

We blijven toch hangen op Nikki. Al veel leuke namen gezien maar deze vinden we steeds leuker.

Wat betreft de andere twee namen kwamen we nu op dit uit;

Nikki Aimée Grace

Ik wil als tweede naam graag een zachte en lief klinkende naam. Ik merk dat ik die combi mooi vind; eerst Nikki - krachtig - en dan een zachtere naam. En Grace dus omdat onze eerste dochter ook die naam heeft als derde naam en ik vind t leuk dat de zusjes dan dezelfde naam hebben.

Maar andere suggesties voor een tweede naam zijn welkom! Ik ben nog niet helemaal overtuigd of deze nou heel lekker 'bekt'..

Koektrommel en Amarens vinden dit leuk.
  7. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.504
    13.796
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik vind Aimée prachtig (zelf een groot liefhebber van franse namen) maar vind m minder goed bekken icm. de andere namen.

Ik zou gaan voor Amy.

Nikki Amy Grace.

Amy heeft dezelfde betekenis als Aimée maar vind het lekkerder in de mond liggen zo samen.

Ik heb overigens wel een sterke voorkeur voor bijv. de eerste twee namen eindigend op bijna dezelfde eindklank en de derde weer niet. Dat hebben onze kindjes ook met hun drie namen, alleen dan naam nr. 2 en 3 die op bijna dezelfde klank eindigen.

Deel Deze Pagina