aaahhh nu twijfel ik al helemaal!!!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Tulp21, Dec 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Aaah als ik bovenstaande foto's zie dan ga ik erg twijfelen. Bij de echo van 14 weken zei de mevrouw dat het een jongen word. Ik weet dat een meisje ook nog altijd een uitsteeksel heeft. Vooral de 14/15 weken zien ze er veel nog hetzelfde uit. Nu heb ik dat ik de laatste tijd veel tegen kom dat eerst jongen zou worden en blijkt toch een meisje te zijn. Wat zouden jullie denken als jullie bovenstaande foto's zien? :( Ik zie toch echt 3 streepjes. Als ik de video terug kijk dan zie ik weer een plassertje en dan weer 3 streepjes. I'm so confused :p Iemand dit ook meegemaakt??
    Pff waarom zijn nou deze foto's niet zo duidelijk als bij mijn 1e zoontje :p

2. Monique79

Monique79 Actief lid

Oct 19, 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    Ik vind de foto te onduidelijk. Lijkt te ver weg om goed te kunnen zien. Toch nog even wachten tot 20 weken.

3. Imraan2011

Imraan2011 Actief lid

Oct 12, 2010
    121
    0
    0
    2e foto lijkt op een meisje; 3 streepjes.

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Je kunt inzoomen op de foto's in het klein ziet de afstand er idd wat verder uit ;)

5. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    ik zie op beide foto's geen duidelijk geslacht.
    die foto met 3 streepjes vind ik de streepjes veel te groot en duidelijk om als geslacht gezien te worden.
    ik heb met 16 weken een geslachtsbepalings echo gehad en toen zag je 2 hele fijne dunne lijntjes tussen de beentjes.
    ik denk eerder dat het de navelstreng is die tussen de beentjes ligt want die geeft wel zo'n streepjes beeld.

6. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    en op de eerste foto zie je precies dezelfde 3 streepjes zitten links in op de foto

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ja maar dat is het hem juist de navelstreng zit daar niet. Die heeft de mevrouw heel goed moeten volgen steeds om het eindpunt aan de placenta te zoeken (kreeg steeds de loop van de navelstreng te zien en die zit daar niet tussen) Wat je op deze foto ziet is dat de baby beetje achter dat (noem maar even wolkje weet niet hoe dat heet) wolkje zit. Je ziet alleen maar 2 benen met voetjes schuin rechts naar beneden en daar tussen in zit het geslacht. Je moet niet de pijltjes volgen die wijzen op iets anders die waren voor in het filmpje ;) zal zo nog even anders foto's toevoegen

8. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

9. Raw

Raw Niet meer actief

ben benieuwd wat je maandag te horen krijgt. lijkt mij ook een jongen maar ik heb er niet voor geleerd :)

10. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Ik denk een jongen. de eerste foto's vind ik moeilijk er iets uit te halen. de laatste 2 vind ik wel erg duidelijk

11. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik denk ook aan een jongen eigenlijk ben benieuwd wat ze maandag zeggen

12. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    de laatste foto's is indd duidelijk te zien dat het een jongetje is maar zoals je zelf al zei kan het dat termijn er nog wat veranderen.

laat je het weten maandag?

13. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik laat het maandag weten ben blij als ik eindelijk duidelijkheid heb :D

14. meike1

meike1 Actief lid

Oct 27, 2010
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat jij heel graag een meisje wilt, kan dat kloppen?

Ik heb zelf al een zoontje, en bij deze zwangerschap voelde ik aan alles dat het een meisje zou worden. Totdat op de 20 weken echo toch echt werd bevestigd dat het een jongetje wordt. Ik denk dat ik voelde dat het een meisje werd, omdat ik ergens in mn onderbewuste misschien toch stiekem een voorkeur voor een meisje had.

Nu dat ik weer aan het idee ben gewend vind ik het heerlijk, 2 jongetjes!

15. meike1

meike1 Actief lid

Oct 27, 2010
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar 14 weken is wel vroeg hoor! Ze kan er nog goed naast hebben gezeten....

Ben benieuwd!

16. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    een duidelijke jongen! Kan er geen meisje van maken..

17. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik denk ook echt een jongen!

18. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Een meisje zou zeker leuk zijn maar ben net zo tevreden met een jongen ben allang blij dat ik na 3 vmk's weer eindelijk zwanger ben :D Deze keer heb ik ook geen gevoel wat het word had ik bij de 1e wel :) Ik ga er gewoon vanuit dat de echoscopist gelijk heeft maar ben blij dat ik dan duidelijkheid heb. En doe ook nooit meer zo vroeg een echo pff...

Share This Page