Ja we twijfelen nu heel erg tussen V.igo of J.oes! We houden wel van lekker aparte toch Hollands klinkende namen Alhoewel, V.igo is geen Nederlands denk ik....
ik vind hem ook erg leuk. even wennen mss omdat ik het nog niet eerder hoorde maar super tof! vigo ook leuk, is dat geen italiaans, wij gaan skien in een gebied dat zo heet
Ik kan er niet aan wennen. Ik zie alleen maar een peuter/kleuter voor me (onwijs schattig trouwens) maar geen volwassen man.
Onze dochter heeft deze naam gekregen! Ondanks dat het van Jozef afstamt, "kennen" we zelf 5 "Joes-sen" van het vrouwelijke geslacht. Niet dichtbij hoor, maar meer viavia (lees: vroegere klasgenootje van mijn partner, dochtertje van onze verloskundige, inderdaad Joes Boonen van tv etc.) Ik weet dat het ook aan jongens gegeven wordt, maar ik ben super blij met deze naam bij onze lieve, ondeugende en ietwat stoere peutermeisje! ❤️ Ben wel benieuwd met welke naam je het wilt combineren, dus de naam van je dochtertje! Veel succes met jullie keuze!
Hihi ik ben bang dat als ik de naam van mijn dochter hier neerzet dat ik word herkend omdat het ook geen doorsnee naam is..
Ik hou zelf van populaire veel voorkomende namen... Dus ik vind Joes niet mooi... Maar om je nog wat alternatieve te geven: Moos Krijn Ot Siep Rijk Ties Misschien zit er wat bij voor je wat je leuk vind?
Ik zou denken dat de meneer of mevrouw van de gemeente een typefout heeft gemaakt en dat het eigenlijk Joep had moeten zijn.
Ik ken Joes alleen als meisjesnaam. Ik vind het wel prima, niet bijzonder mooi of lelijk. Vigo vind ik wel een leuke naam.
Rijmen vind ik persoonlijk altijd zo'n "slecht-excuus". Op Joes rijmt hetzelfde als op Loes. En ik ken iemand die heet Maartje en daarop rijmen ze Paardje. Joes - Poes, Rik-Pik, Anne-Panne en ga zo maar door... Er is altijd wel iets te vinden.... Buiten dat, mag iedereen natuurlijk haar eigen mening hebben over wel of niet leuk/mooi vinden van de naam! Dat staat hier buiten uiteraard!
Ik had Joes voor een meisje op mijn lijstje staan, maar helaas vond mijn vriend het niets. Voor een jongetje vind ik het niet zo leuk.