Ik heb geen egaal bolle buik meer, maar met allemaal bobbels en deuken erin. Je zou zeggen dat t vruchtwater minder is ofzo want t lijkt me sterk dat uk in een paar dagen zo gegroeid is? Herkennen jullie dit? Ik herken dit namelijk niet van mijn vorige zwangerschap.. Ook ben ik echt verschrikkelijk duizelig de laatste 2 dagen, en vandaag helemaal, zie telkens sterretjes en loop continu te wankelen.. Voordat ik me zorgen maak.. Herkent iemand dit?
Ik herken het niet. Misschien toch voor de zekerheid even bellen, daar zijn ze voor! Als het normaal is zullen ze dat vast ook zeggen.
Nee ik herken het niet, zou even bellen als ik jou was voor advies! Is je bloeddruk wat aan de lage kant soms?
hoi guus, herken het ook niet. weet wel dat de baby steeds minder ruimte krijgt en dus ook misschien her en der wat meer gaat uitsteken. maar zou gewoon ff bellen, anders maak je je er toch druk om!
Ik zou vooral ook zeggen dat je duizelig bent en sterretjes ziet, dat kunnen symptomen zijn van zwangerschaps vergiftiging. Ik zou zeker bellen!
misschien heb je het al gedaan maar ik zeg bellen. dit is niet goed sterren zien en duizelig. dat je buik niet egaal is kan hoor ze liggen op de raarste manieren hoe is het nu
Bellen inderdaad! Altijd bellen als je iets niet vertrouwt... Wij kunnen je niet helpen! Succes ermee!
Nee joh, niet morgenochtend, nu! Als het inderdaad zwangerschapsvergiftiging is, moet je daar echt geen nacht overheen laten gaan..
Meid toch...Will je even die schop onder je ... geven want als je daadwerkelijk zwangerschaps vergiftiging hebt dan kan jij er wel minder last van hebben als je rustig zit maar die kleine zit echt niet fijn in je buik dan. Bij alle vriendinnen/vrouwen die ik ken en zwangerschaps vergiftiging hebben gehad zijn binnen 1 of 2 dagen bevallen/ingeleid/medicatie of wat dan ook. En ook al is t geen zwangerschaps vergiftiging...bellen kan geen kwaad. Wij zijn geen deskundige maar je vk wel.
Als er niets aan de hand is, bel je voor niets, maar stellen zij je gerust. Als er wel wat aan de hand is en je wacht tot morgen, krijg je daar misschien ongelooflijk veel spijt van.. Als er nou 12 mensen zijn die zeggen dat dit echt iets is om voor te bellen, waarom zou je het dan uitstellen? Zoals Din0 al zegt; als het zwangerschapsvergiftiging is, is dat zowel voor jou als voor je baby ontzettend gevaarlijk..
Bellen!!!! Je verloskundige wordt vast heel boos op je als je morgenvroeg zegt dat je gisteravond niet wilde bellen! Ze krijgt er voor betaald hoor!!