Hoi allemaal, Ben nieuw hier, maar wil iedereen ff laten weten dat wij weer zwanger zijn! En de anderen feliciteren! Ben nu 5 weken en 6 dagen en voel me prima.... Geen zere borsten, niet misselijk, geen last van obstipatie, niet extreem moe, maar wel..... Hoge bloeddruk Heb gisteren gelijk medicijnen gehad.... en op 16 februari pas naar de gyn.... En hoofdpijn, maar is dan nu van het hormoon of de bloeddruk... Goed begin en ben toch al zo'n zenuwenlijer... Sorry ladies voor het mopperen, want je zou denken geen klachten hebben is toch heerlijk... Ja misschien wel.... Maar wil eerst dat mijn bloeddruk zakt...hij was 140/100
Hallo allemaal, Ik mag eindelijk zeggen ik ben ook zwanger! De 1ste keer dus alles is spannend en nieuw Ik heb al wel heel veel meegemaakt ik heb namelijk 4 zussen die allemaal kids hebben. Bij een zus mocht ik bij de bevalling zijn dat was een hele mooie ervaring, Nu mag ik het allemaal zelf meemaken en ik hoop dat ik er flink van kan genieten ... ik heb zo lang moeten wachten. Ik wens jullie allemaal een hele fijne mooie zwangerschap toe veel liefs van Miranda en Jr