Jaja, mijn zoontje is alweer een jaar, niet te geloven. 't Is heel erg hard gegaan eigenlijk. Het is wel zwaar geweest, veel kolven in het begin, stress of ik wel genoeg zou krijgen ooit. Maar dat is helemaal goedgekomen. Daarnaast heeft het ook wel hilarische momenten opgeleverd. Toen mijn oma 80 werd in maart en we met de hele familie in een overdekte kinderspeeltuin waren, vroeg ik waar ik kon kolven. Zegt de mevrouw: "Nou, daar in het midden" (wees naar een punt vlak achter mijn complete familie, van bijna 90 man!), "Maar buiten kan niet hoor!" Ik kijken... en zag een midgetgolfbaan. Ehhh.... Of die keer dat ik op een bruiloft in een kamertje zat te kolven en ineens het complete orkest binnen kwam vallen! Ik stug doorkolven en zij hebben of niets gezien of deden heel hard alsof ze niets zagen . Maar bovenal is het een heerlijk jaar geweest. Want ik kolf niet voor niets, onze melkjunkie vindt het nog steeds heerlijk. Het is een prachtige beloning wanneer dat gezichtje helemaal gaat stralen zodra hij de fles melk ziet en die armpjes al uitgestrekt worden, de fles uit je handen gepakt wordt en hij zich lekker in je armen nestelt. Daar doen we het voor ! Nog even een applausje voor mijn man, want zonder hem was het nooit gelukt!
Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je (niet echt meer) kleine man! En een heel groot applaus voor jou en je man, echt zo'n prestatie al 1 jaar ft kolven! =D> =D> =D> Dat je maar een inspiratiebron mag zijn voor andere moeders, voor mij ben je het zeker! Fijne dag vandaag met strangerman en strangerdreumes!
Oooh zie het helemaal voor me het gezichtje van je kindje als hij zijn flesje ziet Ja geweldig toch! Heeeeeel erg gefeliciteerd zowel met je kindje als je top prestatie!
Stranger junior: gefeliciteerd met je 1e verjaardag. Stranger: een super prestatie van jou en je man natuurlijk. Geniet van de verjaardag en op naar het volgende kolf jaar?!
GEFELICITEERD kleine stranger! en GROOT applaus voor strangermama en strangerpapa! =D> wat fijn om nu na een jaar terug te kunnen kijken naar zowel zware als mooie en grappige momenten.
Gefeliciteerd met je kleine grote man! En met je superprestatie van een jaar lang kolfen, dat doen niet veel mensen je na hoor. Goed gedaan!
Stranger: echt fantastisch, die slagroompunt heb je verdiend. Ik vind het zo knap van je, dat je dit volgehouden hebt, en idd die glimlach daar doe je het voor.Gefeliciteerd met je zoontje.
Wat geweldig dat jullie deze mijlpaal hebben gehaald! Natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met zn eerste verjaardag! Je verdient echt een groot applaus... je zoon boft ongeloolijk met zo´n mama met zo´n dosis doorzettingsvermogen! Een hele fijne dag toegewenst!
Stranger, Van harte gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal! Super van je! Ga nog ff door! En natuurlijk ook super van je man, voor hem ook een ! Kleine, van harte gefeliciteerd met je 1ste verjaardag! Dat er nog vele gezonde mogen volgen.
Wow van harte gefeliciteerd! Echt super al een jaar lang kolven! Petje af. Voor mij was je ook een inspiratie bron heb in het begin de eerste 3mnd ook fulltime moeten kolven wonder boven wonder is het mij toch nog gelukt haar aan de borst te krijgen.
Wow van harte gefeliciteerd! Echt super al een jaar lang kolven! Petje af. Voor mij was je ook een inspiratie bron heb in het begin de eerste 3mnd ook fulltime moeten kolven wonder boven wonder is het mij toch nog gelukt haar aan de borst te krijgen.
Gefeliciteerd met de 1e verjaardag je zoontje. En natuurlijk met je eigen prestatie! Een jaar kolven, knap hoor =D>
Joehoe 1 jaar mamamelk voor strangerdreumes. Toppie van je stranger dat je al 1 jaar kolft. En strangerman mag ook best trots zijn op zichzelf en op zijn vrouw !
Hier ook nog eens m'n respect naar je toe, stranger. Ik vind het bewonderingswaardig hoe je dit al zolang volhoudt!
Gefeliciteerd nog met je mooie ventje! Time flies.. En super super super knap dat je al een jaar kolft. Echt respect hoor. Een mooier kadootje had je je mannetje voor zijn verjaardag niet kunnen geven. En volgens mij ben je nog niet uitgekolft, of wel?