JA! 1 jaar ft kolven

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door stranger, 15 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Jaja, mijn zoontje is alweer een jaar, niet te geloven. 't Is heel erg hard gegaan eigenlijk.

Het is wel zwaar geweest, veel kolven in het begin, stress of ik wel genoeg zou krijgen ooit. Maar dat is helemaal goedgekomen.

Daarnaast heeft het ook wel hilarische momenten opgeleverd.
    Toen mijn oma 80 werd in maart en we met de hele familie in een overdekte kinderspeeltuin waren, vroeg ik waar ik kon kolven. Zegt de mevrouw: "Nou, daar in het midden" (wees naar een punt vlak achter mijn complete familie, van bijna 90 man!), "Maar buiten kan niet hoor!" Ik kijken... en zag een midgetgolfbaan. Ehhh.... :)
    Of die keer dat ik op een bruiloft in een kamertje zat te kolven en ineens het complete orkest binnen kwam vallen! Ik stug doorkolven en zij hebben of niets gezien of deden heel hard alsof ze niets zagen ;) .

Maar bovenal is het een heerlijk jaar geweest. Want ik kolf niet voor niets, onze melkjunkie vindt het nog steeds heerlijk.
    Het is een prachtige beloning wanneer dat gezichtje helemaal gaat stralen zodra hij de fles melk ziet en die armpjes al uitgestrekt worden, de fles uit je handen gepakt wordt en hij zich lekker in je armen nestelt.

Daar doen we het voor :D !

Nog even een applausje voor mijn man, want zonder hem was het nooit gelukt!

2. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je (niet echt meer) kleine man! En een heel groot applaus voor jou en je man, echt zo'n prestatie al 1 jaar ft kolven! =D> =D> =D> Dat je maar een inspiratiebron mag zijn voor andere moeders, voor mij ben je het zeker! :D Fijne dag vandaag met strangerman en strangerdreumes!

3. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wow wat knap!

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Oooh zie het helemaal voor me het gezichtje van je kindje als hij zijn flesje ziet :D Ja geweldig toch! Heeeeeel erg gefeliciteerd zowel met je kindje als je top prestatie!

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Stranger junior: gefeliciteerd met je 1e verjaardag.

Stranger: een super prestatie van jou en je man natuurlijk.

Geniet van de verjaardag en op naar het volgende kolf jaar?!

6. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    :whistle: GEFELICITEERD kleine stranger!

en GROOT applaus voor strangermama en strangerpapa! =D>

wat fijn om nu na een jaar terug te kunnen kijken naar zowel zware als mooie en grappige momenten.

7. Niet meer actief

Gefeliciteerd met je kleine grote man! En met je superprestatie van een jaar lang kolfen, dat doen niet veel mensen je na hoor. Goed gedaan!

8. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    RESPECT :thumup:

En gefeliciteerd met je zoontje, alweer 1 jaar :D

9. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Stranger: echt fantastisch, die slagroompunt heb je verdiend. Ik vind het zo knap van je, dat je dit volgehouden hebt, en idd die glimlach daar doe je het voor.Gefeliciteerd met je zoontje.

10. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Wat geweldig dat jullie deze mijlpaal hebben gehaald! Natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met zn eerste verjaardag! Je verdient echt een groot applaus... je zoon boft ongeloolijk met zo´n mama met zo´n dosis doorzettingsvermogen!

Een hele fijne dag toegewenst!

11. Female

Female Niet meer actief

Wat super! Jullie mogen echt wel héél erg trots zijn met z'n 3tjes, ik vind je een groot voorbeeld! :D

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Stranger, Van harte gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal! Super :thumup: van je! Ga nog ff door! En natuurlijk ook super van je man, voor hem ook een :thumup: !

Kleine, van harte gefeliciteerd met je 1ste verjaardag! Dat er nog vele gezonde mogen volgen.

13. Antoinetje

2 nov 2006
    45
    0
    0
    Schiedam
    Wow van harte gefeliciteerd!
    Echt super al een jaar lang kolven! Petje af.
    Voor mij was je ook een inspiratie bron heb in het begin de eerste 3mnd ook fulltime moeten kolven wonder boven wonder is het mij toch nog gelukt haar aan de borst te krijgen.

14. Antoinetje

2 nov 2006
    45
    0
    0
    Schiedam
    Wow van harte gefeliciteerd!
    Echt super al een jaar lang kolven! Petje af.
    Voor mij was je ook een inspiratie bron heb in het begin de eerste 3mnd ook fulltime moeten kolven wonder boven wonder is het mij toch nog gelukt haar aan de borst te krijgen.

15. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Gefeliciteerd met de 1e verjaardag je zoontje. En natuurlijk met je eigen prestatie! Een jaar kolven, knap hoor =D>

16. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Van harte!
    Ik hoop dat ik het je na kan doen!

17. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Gfeliciteerd met je mannetje!

18. Nemo

Nemo Niet meer actief

Joehoe 1 jaar mamamelk voor strangerdreumes.

Toppie van je stranger dat je al 1 jaar kolft.
    En strangerman mag ook best trots zijn op zichzelf en op zijn vrouw !

19. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Hier ook nog eens m'n respect naar je toe, stranger. Ik vind het bewonderingswaardig hoe je dit al zolang volhoudt!

20. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Gefeliciteerd nog met je mooie ventje! Time flies..

En super super super knap dat je al een jaar kolft. Echt respect hoor.
    Een mooier kadootje had je je mannetje voor zijn verjaardag niet kunnen geven. :D :D
    En volgens mij ben je nog niet uitgekolft, of wel?

Deel Deze Pagina