kun je aan je uiterlijk zien dat je zwanger ben?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lovecouple, 18 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    hebben jullie wel eens mee gemaakt dat mensen die je bijna nooit ziet.. aan jou zien dat je zwanger ben..

-manier van lopen
    -vorm van buik
    -stralend gezicht

hebben jullie dat wel een gehad of meegemaakt of zien jullie ook aan iemand dat diegene zwanger is?

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Super vraag!

Ben ook erg benieuwd naar de antwoorden! :)

3. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    weet je waarom ik dat stel.. ik ben al 4 keer ofzo bij de HA geweest omdat ik zwanger wil worden en morgen al 40 dagen over tijd ben enzo.. lang verhaal.. Maar nu was ik 2 maanden geleden bij een tante van me vriend geweest die was jarig en daar heeft 1 vrouw mij gezien.. En afgelope zaterdag ging die tante trouwen en toen zei diezelfde vrouw tegen mijn schoonmoeder van: gefeliciteerd dat je oma word.. dus me schoonmoeder zeg nou dat is helemaal niet zo.. ze wil wel zwanger worden en is over tijd maar we hebben nog geen posi test gehad.. toen zei die vrouw van nou ze is echt wel zwanger je ziet het aan haar lopen en ze heeft al een hele zwangerschapsbuik flinke borsten en ze straalt helemaal

4. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hmm, wel leuk dat iemand dat zegt! :)
    Bij ons op het werk is er één collega die bij alle vrouwen die ondertussen kinderen hebben, altijd hen proficiat wenst voordat ze zelf wisten dat ze zwanger waren. Dus...het kan wss wel.

Heb hier ook al meerdere keren gelezen dat zwangerschapstesten langere tijd negatief bleven...dus mss moet je eens naar de HA gaan voor een bloedname?! ;)

Liefs.

5. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    mijn schoonzusje had een iets dikker gezicht voller moet ik eigenlijk zeggen en ze zag er mega moe uit ik zei ben je zwanger en ja hoor dat wilde ze net komen vertellen!

6. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    ja er schijnen mensen dat te kunnen zien en voelen ja
    zo is dat oook bij honden die ruiken dat op een of andere manier
    die blijven dan aan je snuffelen ook al duw je ze weg dan nog blijven ze terug komen en aan je snuffelen

7. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ik zag het bij een vriendin ook, ze had zo'n zwangere gloed om zich heen hangen - tja hoe moet ik het anders beschrijven?
    Maargoed dan zeg je dus 'hé je bent zwanger', gaat vriendinlief het ontkennen en komt ze acht weken later: eh, ik ben zwanger :D

8. LATEN WE HET HOPEN!.... gister 2 hondjes in de buurt gehad die maar bleven snuffelen! :) en lekker bij me gingen liggen... terwijl ze niet zo aanhankelijk zijn :oops:

(zou denk ik wel wat vroeg zij of niet?)
    En helemaal omdat ik mijn ei nog niet gevonden heb :)

9. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ik merk het ook aan de hond, hij is nu al aanhankelijker.

Ook had de overbuurvrouw iemand op bezoek die dingen ziet en zei een week voor mn nod tegen haar: ik zie iets lichtblauws en daar komt het wel goed mee. Ik had die dag een lichtblauwe trui aan en een week rena teste ik posi.

10. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Mijn tante vertelde mij voordat ik ongi moest worden dat ik zwanger was, ze zei nou als jij niet zwanger bent?!
    Ik had toen zoiets van, nou niet dat ik weet hoor (wist het ook nog niet)
    en inderdaad ik had een positieve test een week later.. :)
    we hebben het trouwens pas verteld na 9 weken.

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Mijn zwager ziet het ook aan iedereen die zwanger is, bij mij wist hij het ook hij keek me alleen maar aan en zei jij bent zwanger

:D en ik maar ontkennen, maar hij had wel gelijk.

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Mijn vader zag het tot 3x toe aan mijn moeders gezicht.. :confused: Vind het zo bizar.. probeer je het geheim te houden voor mensen.. kunnen ze het gewoon van je aflezen :) :)

Anne26 vindt dit leuk.
  13. Witte

Witte Lid

11 mrt 2008
    97
    0
    0
    Een vriendin van mij zag het bij mijn eerste zwangerschap ook meteen aan mij. Terwijl er echt nog niks te zien was hoor. Grappig is dat he.

14. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ohw haha ik wil ook zn zwager! hoef ik niet 2 weken na me ei te wachten en onzeker te zijn of het wel of niet zo is, ga ik gwn ff langs je zwager hahaha!
    ik pas afentoe op, op een baby en hun hebben en hond en gister was ik er ook en hij wil nu opeens continue op me schood liggen? zo raar! ik hooop dat ie voelt dat ik zwanger ben! haha

15. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    hihihi dat is wel goedkoper dan al die testen ;)

16. Poeki

Poeki Actief lid

25 aug 2007
    208
    0
    0
    hihihi dat is wel goedkoper dan al die testen ;)

17. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hihi een vriendin van mij, zei het ook meteen, ik zie iets aan jou dat anders is. Ze dacht nog dat het was omdat ik grotere oorbellen in had :)

18. mona23

mona23 Niet meer actief

een collega'tje van mij kan dit ook zien. Bizar toch hoe iemand dit kan zien.

19. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    wat leuk om jullie reacties te horen.. ja bij mij zien mensen het ook echt aan me.. teriwjl testen niet aan geven.. en ben al 40 dagen overt ijd.. ik zie het wel hoor.. me schoonmoeder voelt het ook en 2 andere vrouwen die zagen het aan me..

20. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Ik ben nog niet zwanger maar toevallig zei een jongen met Down Syndroom vanuit het niets tegen me dat er een baby in mijn buik zit? Ik hoop van harte dat hij gelijk heeft, zou wel heel bijzonder zijn. We wachten het af :)

Deel Deze Pagina