whaaaaa geweldig dit!!!!! maareh.. ik begin hem nu toch echt te knijpen hoor!!!! Gefeliciteerd meid.. enne... leuk dat je een week naar Gupsie uitgerekend bent...hahahahah echt super!!!
Gefeliciteerd Inky en wat leuk dat er zoveel vriendinnen van je ook zwanger zijn!!! Veel plezier met het vanavond vertellen aan je man!!!
Gefeliciteerd met dit geweldige nieuws, Inky. Leuk voor je om samen met vriendinnen zwanger te zijn. Ik wens je een onbekommerde en hele mooie tijd toe met dat groeiende wondertje in je buik.
Heee Inky ik MOET je even feliciteren hoor echt super gaaf joh!! GEFELICITEEEEEEEEEEEEEERD!!!!! Nu maar lekker keutelen met je vriendinnen ennuh veel plezier vanavond!!!! Liefs Marije
Van Harte gefeliciteerd. Hoe heb je het nu uiteindelijk aan je mannetje verteld? Op een speciale manier?
ik heb een reep chocolade waarop stond "voor de liefste papa" door Lars laten geven met een kaartje erbij waarop een gedichtje stond. De eerste regel was "Ik krijg een brusje" toen hij dat las was het al genoeg en was hij super blij. (brusje= broertje/zusje daar hebben wij het altijd over)