ja dus ..

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door -, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja dus, Had vandaag om half 3 een afspraak bij de HA en ben dus echt zwanger!

Volgens de HA moesten we goed nadenken over wat we evt zouden willen maar ik heb het gevoel dat het niet eerlijk is om dit kindje weg te laten halen omdat ik over een jaar mischien wel weer zwanger zou willen worden! Maar Juliën is ook nog maar zo klein.

Wat zouden jullie in mijn omstandigheden beslissen?
    heb je het verhaal niet mee gekregen? deze staat bij eerste Symptonen

groetjes Annemarie

2. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    wow!
    zoiets hoor je niet vaak, maar mijn schoonmoederhad het ook dus had er wel al eerder van gehoord!

tja, wat wil je man? kijk als je toch nog een tweede zou willen zou ik zeggen ga ervoor! maar besef wel dat je het zwaar gaat krijgen (hoor mij zeggen snotneus!) want je lichaam is nog niet helemaal hersteld lijkt me. en straks heb je 2 hele kleintjes.

maar is wel leuk voor later als er weinig tusen zit. ik ben hoe dan ook tegen abortus dus zou zeggen ga ervoor!

3. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    ja als je je er zelf goed bij voeld is het oke toch maar je bent amper ontwangerd lijk me
    Mijn vriendin heeft 4 augustus ook haar 2e gekregen en de jongste was toen 1jaar en 2 maanden. Dus ook erg snel.
    Als ik het zo zie is het toch wel gezellig.
    En het weg halen is ook weer zo ja hoe zal ik het zeggen, je begrijpt het wel.

succes meid

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik zou de baby laten komen, in het begin zal het ff aanrommelen zijn met 2 hele kleintjes maar ze blijven niet altijd baby toch! Ik heb ook 2 vlak op elkaar gehad en nu zijn ze 6 en 5 en heb nooit spijt gehad. succes!

5. Niet meer actief

nee precies! Mijn man en ik hebben beide die instelling maar het gaat ook om mijn lichaam ik heb in de eerste zwangerschap het HELLP syndroom gehad. En met dat in je achterhoofd ben je voorzichtig!

Ik ben ook tegen abortus en ik denk dat we er toch voor moeten gaan! De buitenwereld gaat ook raar kijken als ik nu abortus pleeg en over 1 jaar dan toch weer zwanger raak!

Groetjes Annemarie

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Daar moet je je niks van aantrekken! Je moet doen waar jullie beiden je goed bij voelt.

7. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Voor wat jullie ook gaan. Jullie moeten je er beide goed bij voelen.

En tegenwoordig staat niemand meer raar op te kijken als er 2 kleintjes zo snel na elkaar zijn geboren.

veel succes

8. Niet meer actief

ja idd! En Financieel gaat het allemaal lukken! we zullen alleen een dubbele kinderwagen moeten hebben en een extra babykamertje!

Janelle & Juliën zit ook maar 1,5 jaar tussen!

Groetjes Annemarie

9. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Da's echt supersnel zeg!!!

Weet je, ik wil je best zeggen wat ik denk dat ik zou doen in jullie geval maar eigenlijk doet dat er niet toe.
    Het gaat om jullie, wat jullie gevoel en verstand zegt. Goed over nadenken, veel over praten, dan kom je daar echt wel uit (je zult wel moeten ..)

Ik wens jullie veel wijsheid!!!

10. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Gefeliciteerd en veel succes!

11. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Van harte gefeliciteerd!
    Feliciteren doe ik gewoon omdat ik zwanger worden een bijzonder iets vind wat niet zo vanzelfsprekend is..
    Je bent een supervruchtbaar type dus ;)
    Ik zou het kindje zeker houden, maar het gaat erom wat jullie gevoel & verstand zegt.

Liefs, Mirre

12. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    idd!! helemaal vergeten :oops: GEFLICITEERRRRDDD!!!!

13. Niet meer actief

Gefeliciteerd. Ik zou er (ondanks de klachten) er toch voor gaan! Het zal niet makkelijk worden, maar aan de andere kant .......

Succes!

14. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Dus toch Annemarie, je bent zwanger! Ik begrijp je helemaal dat je nu vol met twijfels zit, je hellp verleden, Julien die nog maar zo klein is, maar ik denk maar zo: het heeft zo moeten zijn. Financieel kunnen jullie het aan en lichamelijk en emotioneel zal het vast allemaal goed komen. Gefeliciteerd!!!!

15. keizerin

keizerin Niet meer actief

Gefeliciteerd :D

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Jeetje wie had dit nu verwacht he? In ieder geval hartelijk gefeliciteerd alweer ;) T heeft gewoon zo moeten zijn denk ik dan!

17. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    gefeliciteerd!!

18. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd!

19. liselotte

liselotte Actief lid

11 jun 2006
    446
    0
    0
    gefeliciteerd!!!

20. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    gefeliciteerd met jullie zwangerschap, ik hoop dat jullie er binnenkort uit zijn, want het brengt wel veel twijfel zo met zich mee!! Ik hoop voor jullie dat jullie een keus kunnen maken waar je voor 100% achter staat

Deel Deze Pagina