Ha lieve ZP'ers! Ik zet hier nu mijn berichtje bij.. Ik wil het gewoon even van de daken schreeuwen.... Heb gisteren mijn eerste echo gehad met 10w 1d en alles zag er perfect uit! 2 armen 2 benen en een kloppend hartje Jippie!
@ cindy Ja toch wel, kan me herinneren dat ik met de eerste veel minder ermee bezig was nu ben ik me veel bewuster van het feit dat het ook mis kan zijn/gaan
Geweldig he z'n echo, ik heb ook een prachtige echo gezien, ook twee armpjes en 2 beentjes. Een mooi kloppend hartje en zelfs de kleine zien bewegen! ik ben zo onwijs gelukkig.!! 17 maart gaan we de kleine weer zien!!! joepie.. Liefs D
Gefeliciteerd meid!! Weer een geruststelling he een kloppend hartje!! Geniet er van!! ik moet nog even wachten op mn 1e echo..
ja je weet wat je kunt voelen enz....nu let je er beter op. Straks de 20-weken echo dan?! In vindt dit nu veel enger he?!
@Mamvanseep trouwens kletste jij nu ook mee bij "joehoe we zijn weer zwanger" ?Zo niet kom erbij is voor de moeders die al een kindje hebben...superleuk en lekker rustig!! Geldt voor alle dames hier....
Ik vind de 20 weken echo inderdaad ook veel spannender.. bij Sepp was ik me gewoon minder bewust van alle nare dingen die er kunnen gebeuren, nu door miskramen en een doodgeboren kindje bij vrienden ben ik me extra bewust van het feit dat het een zegen is een gezon kind te krijgen .. en ik kletste inderdaad ook al me bij Joehoe we zijn weer zwanger.. super leuk om elkaar zo op de hoogte te houden