de kleine heeft best vaak de hik.. is dat normaal? soms echt wel een stuk of 3 keer op een dag.. kan dat geen kwaad?
dat had tycho ook heel vaak soms nog wel vaker hoor kan je niets aan doen en is ook niet erg zover ik weet
hmm oke.. ja want vandaag heeft de kleine het al 3 keer gehad en nu weer.. Ik wist niet dat dat normaal was als het zo vaak was..
Hier ook een aantal keren per dag! De laatste week nog soms, zou dit komen omdat het kindje misschien aan het indalen is? grtz x
Hier nog zo'n hikkerd. Vooral snachts wanneer ik net naar de wc geweest ben. En dan kan ik niet meer slapen doordat die kleine in mijn buik ligt te schokken.
Ah, nou dan is die van mij de boogie woogie aan het oefenen...hihi De hik zal vast nog wel komen! Ben blij dat ze er nog geen last van heeft, ik kan me herinneren dat ik dathelemaal niet zo prettig vond haha. Overigens vind ik de boogie woogie ook niet prettig.
maar ik hoor juist dat je kindje vaker gaat hikken naarmate je verder bent in de zwangerschap.. ik ben pas 27 weken.... maar goed , ik zal me wel druk maken om niks.. tis alleen zo irritant dat die kleine ligt te hikken en je er niks aan kunt doen..
Quinn had ook meerdere keren per dag de hik toen hij nog in mijn buik zat. Toen ik in het ziekenhuis lag werd me verteld dat dat een heel goed teken is trouwens de hik. Niets om je zorgen over te maken dus.
Die van mij heeft ook zo'n 2-3 keer per dag de hik. Ik vind het wel grappig. Na een tijdje wordt ie namelijk nogal ongeduldig (denk ik) en begint dan te trappelen enzo...
Hihi Stranger grappig he Hier begint de kleine ook enorm te schuiven en te draaien als het hikken wat langer duurt