Ja een meisje! Maar ik zie het niet meer...

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door beethoven, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beethoven

beethoven Nieuw lid

24 aug 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

Met 16+4 een geslachtsbepalende echo gehad, 100% een meisje. Daarvan ook deze foto meegekregen. Met de 20 weken deed de echoscopiste niet heel veel moeite, maar ze zei 3 streepjes te hebben gezien en geen uitsteeksels dus ze dacht een meisje.
    Ben nu 26 weken en pakte de foto er nog eens bij, en ik zie het niet meer hoor... Waar ik eerst heel duidelijk 3 streepjes zag zie ik nu een wazige brei. Willen jullie eens kijken, en mij vertellen waar ik moet kijken?! Dan kan ik misschien met een gerust hart de babykamer gaan behangen :) Het zijn vast de hormonen die me aan 't twijfelen brengen.

2. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    ik zie links van het woord meisje wel 3 streepjes dus denk dat je het zo moet zien. lijkt wel of ze de beentjes over elkaar heeft liggen.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.021
    15.627
    113
    Nabij Utrecht
    Ik kan er niks van maken! volgens mij zie je bovenin een gestrekt been, en dan links het bilspleetje en de billetjes, maar ik zie geen streepjes/vagina oid.

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik zie de gestrekte beentjes en inderdaad links van het woord "meisje" zie ik de 3 streepjes (die precies tussen de beentjes inzitten) maar ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen.

5. beethoven

beethoven Nieuw lid

24 aug 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de reacties! Tja, zo zat ik er dus zelf ook naar te kijken en vond het ineens ook niet echt overtuigend meer... Terwijl ik toch al weken alleen nog maar in "meisjes" denk!
    Nouja, ik wacht dan toch de groeiecho nog maar even af, kijken of ze dan nog 1x tussen de benen willen spieken!

Deel Deze Pagina