Eng! komt iemand het bekend voor?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mijn3ekindje, 22 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

24 feb 2011
    303
    0
    0
    Mijn zoontje van 11 maanden heeft al een dikke maand ,2 korsten op zijn hoofd die maar niet weg gaan ipv van kleiner worden ze steeds groter en het worden er steeds meer nou ja korsten echt korsten zijn het niet het zijn meer open plekken en het begint nu ook te etteren ,het is geen krentenbaard dat heeft mijn oudste gehad en het lijkt er in de verre verste niet op er komt ook vocht uit . wil morgen de huisarts bellen vind best eng hij heeft dit sinds hij in het ziekenhuis heeft gelegen en ben bang voor een vleesetende bacterie of zo iets. Iemand die dit bekend voor komt en wat bleek het te zijn?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Het enige dat ik kan verzinnen is eczeem, daar heb je ook allerlei soorten van. Ik zou er inderdaad morgen even na laten kijken. Heeft hij er veel last van?

3. happymama

happymama Niet meer actief

oei das wel erg vooral als t open ligt . heb je de dokter al gebeld ???

4. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Kan ook een schimmel zijn ofzo, of idd een bacterie. Zou idd snel even naar de ha gaan hoor.

Een echte enge vleesetende bacterie gaat denk ik veel sneller, dat wordt echt snel gevaarlijk. Maar wat het ook is, het moet wel even behandeld worden denk ik!

Deel Deze Pagina