Een aantal weken geleden zijn we op vakantie geweest naar Amerika. We zeiden al tegen elkaar dat dit voorlopig onze grootste laatste reis zou zijn...... Daar werd ik niet ongesteld. We konden het bijna niet geloven en na 2 dagen over tijd hebben we maar een test gehaald bij de apotheek. Na een paar spannende minuten was de uitslag er. Ik ben zwanger! We zijn er ontzettend blij mee en vinden het zo'n mooi wonder. Ik ben inmiddels 7 weken zwanger
Hartelijk gefeliciteerd. Ik mag zaterdag een test doen. Ik heb sterk het gevoel dat ik ook zwanger ben en dat dan ook na de 1e keer
Gefeliciteerd! Leuk dat jullie dan zo bewust zijn geweest van het feit dat dit voorlopig jullie laatste vakantie samen was!
Dat klinkt allemaal erg bekend in de oren! Wij hebben ook de afgelopen weken een verre reis gemaakt met het idee dat zal voorlopig de laatste verre reis zijn die we samen maken. Ook tijdens onze vakantie had ik ongesteld moeten worden, maar dat gebeurde niet. Deze week thuis gekomen en vanmorgen een test gedaan! En mijn gevoel bleek te kloppen, want wij zijn zwanger! Ik denk ongeveer 5 weken.
Wow.. Wat gaaf. Gefeliciteerd!! Bij ons was het in de 2e ronde raak.. Ook snel en onwerkelijk!! Geniet ervan!!
Wauw gefeliciteerd! Lijkt me ontzettend bijzonder zo snel! Helemaal in de wolkjes natuurlijk! Dit zijn berichten waar wij na 36 rondes nog steeds van dromen! Geniet lekker van jullie wonder! Liefs