Ik bedoel ook niet zomaar ! Maar ik las ergens dat ze vroeg waarom worden mijn topics steeds gesloten. Daarom dacht ik daaraan. Bedoelde er verder niets kwaads mee.
Hmmm strange dit... Ik las hier ook mee in het begin..ben erg benieuwd hoe het afgelopen is. Ik hoop goed natuurlijk.
Ik begin nu toch ook wel een beetje ongerust te worden. Heeft ze geen hyves? Weet iemand haar echt voornaam?....kan ik even zoeken.
misschien ligt ze dan idd wel in het zh en kan ze hier niet komen om iets te melden ik hoop alleen dat het wel goed gaat met haar en de baby
Als alles goed gaat is ze nu 30 weken +1dag zwanger. Hoop echt dat alles goed is. Ik ben inmiddels wel achter wie ze is en hoe ze heet. Ben druk aan het zoeken naar informatie! Hoop snel iets te horen
Niet lullig bedoeld maar is dat niet een soort van inbreuk van privacy? Ze heeft alle recht om wel of niet te posten, mocht er echt iets ergs zijn en ze snapt dat jullie je hier bezorgd gaan maken dan had ze vast wel iemand gevraagd uit haar omgeving om een berichtje te posten voor haar, toch....
ja dat vind ik eerlijk gezegt ook hoor ik maak me ook wel zorgen , maar goed als ze niet kan/wil posten hier dan niet.. ik hoor het dan straks van zelf wel zou het ook niet willen dat ze mijn gegevens zouden opzoeken enzo maar goed das mijn mening
Je moet af en toe wel met dit soort dingen! Als niemand dat bij het verhaal van Bente had gedaan waren we ook nog allemaal medelevend geweest! En niet dat ik wil zeggen dat ze dit verhaal niet klopt ofzo maar misschien vind ze het juist wel fijn als iemand dat doet voor haar!
pfff ben nu toch ook wel nieuwsgierig. Hoop net als de anderen dat alles verder goed gaat (voor zover dat kan). . .
Nou weet ik niet... als je eerst van alles post en iedereen leeft met je mee lijkt het me een kleine moeite om even te laten weten hoe het gaat. Eventueel via een vriendin of partner? Maar goed misschien is ze wel opgenomen in het ziekenhuis. Alleen wel raar dat ineens de banner en foto's weg zijn. Ik word er een beetje achterdochtig van....
jeetje meiden wat een hoop gegis allemaal hahaha We kunnen niet meer doen dan afwachten en natuurlijk is het vervelend dat het lang duurt. maar inderdaad ze kan in het ziekenhuis liggen en ik denk persoonlijk dat als dit bij mij het geval was een forum het laatste is waar ik me druk om ga maken en zowel haar partner als familie! Laat die keuze lekker bij haar ipv hier achteraan te gaan.. Ik hoop in ieder geval dat alles goed is met haar en de baby! meid we duimen voor je