ja en nu

Discussion in 'Zwanger worden' started by cis25, Nov 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Goedemorgen allemaal...

op 5 okt ben ik voor het laatst ongesteld geweest
    nou ja dat was de eerste dag van mn laatste menstruatie
    ik had weer een blaasontsteking en ben afgelopen vrijdag bij de huisarts geweest heb hem gevraagt of mn menstruatie kan uitblijven als ik een blaasontsteking heb neej dat kon niet zei die,
    want vorige periode had ik een blaasontsteking en was ik maar 1 dag ongesteld heb toen ook dat bloedpropje verloren.,
    maar goed nu duzz helemaal niet ongesteld geworden enne volgends de banner ben ik duzz nu 2 dagen overtijd,
    ik moest het afgelopen weekend al worden volgends mij maar ok,
    die vrijdag bij de huisarts een zw,test gedaan en was negatief en nu...........

als ik nu een test doe heeft dat wel zin of juist niet of was het te vroeg met testen we zijn nu morgen een week verder

heeft iemand hier ervaring mee, mijn eerste zwangerschap kwam ik pas na 8 weken achter en nu willen we het graag en weet ik niet hoe en wat raar he

2. jessey

jessey Actief lid

Sep 18, 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    hoi cis 25

ik teste op 2 dagen overtijd negatief met een clearblue test en ik teste op 10 dagen overtijd positief met kruidvat
    '

3. Niet meer actief

Hoi jessey teste jij pas zo laat positef? 10 dagen goh wist niet dat dat kon!
    bijzonder hoor. Gefeliciteerd he.
    jennie72

4. jessey

jessey Actief lid

Sep 18, 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    ja dankje

had het toen ook al helemaal niet meer verwacht hoor. maar het is zeer welkom, nu hopen dat alles goed gaat.

13 november eerste echo echt spannend. Voel me niet goed nu ben echt misselijk en heel erg moe

xx jessey

5. dan wachten we het n og even af

6. Alina

Alina Actief lid

Aug 2, 2006
    129
    0
    0
    Je moet maar even afwachten, test maar over een paar dagen, dan heb je tenminste gelijk zekerheid.

Als je iedere dag gaat testen, met negatief uitslag word je alleen maar verdrietig, plus je verspilt ook nog es geld

7. dat is idd ook zo, als het niet zo is zou heel jammer zijn maar goed we zijn nog maar 4 maandjes aan het proberen...
    ga er eigelijk niet vanuit dat het zo snel zal gaan
    maar goed volgende week ga ik lekker op vakantie en daarna als het er nog niet is zien we dan wel verder

8. vissie26

vissie26 Actief lid

Sep 15, 2006
    272
    0
    0
    Je leest wel vaker dat mensen pas later positief testen. Ik zou nog even afwachten en dan nog eens een keer testen.

9. mschien heel raar he, maar iedere keer dat ik jullie antwoorden lees dan denk ik zou het dan toch zo zijn dat ik zewanger ben,
    ik begin steeds meer te twijfelen want mn gevoel zegt eigelijk dat het niet zo is, terwijl ik het wel heeeel graag wil, een broertje of een zusje voor mn kleine meid, en voor ons een klein moppie
    nou ja er zit niets anders op dan maar te wachten he,..

10. kon het niet laten en heb vandaag opnieuw een test gedaan negatief snik snik .......

11. Nora1977

Nora1977 Actief lid

Oct 30, 2006
    167
    0
    0
    schiedam
    gefeliciteerddddddddddddddddd :D

dit wil ik ook heel graag weten
    ik bedoel kan je nog na 20 dagen positief testen?

12. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dat zou kunnen.. als je bijvoorbeeld nu pas je eisprong zou hebben...
    of pas net je ei gehad hebt

13. Nora1977

Nora1977 Actief lid

Oct 30, 2006
    167
    0
    0
    schiedam
    dat is het dus ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is, of hoe ik dat bij moet houden...
    we doen het zeg maar "op goed geluk"
    ik heb wel wat hierzo gelezen over temperaturen enzo, maar ik zie mezelf niet elke avond met zo n ding in mijn kont :confused:

14. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik zou zeggen laat het even op z'n beloop (zag dat je voor een echo moest, misschien kunnen ze kijken waar je in je cyclus zit)

15. Nora1977

Nora1977 Actief lid

Oct 30, 2006
    167
    0
    0
    schiedam
    precies, ze krijgen maandag ook echt de wind van voren...ik wil echt alles weten..

16. zo heej 23 dagen overtijd, kom ik aan te zeuren met die paar dagen hihihi..
    suc6 maandag

17. NOu ik ben vandaag ongesteld geworden.....
    op na de volgende ronde,...

Share This Page