Aaiiii zeer pijnlijke borsten...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Silla, 4 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Zoals vele van jullie mss nog weten heb ik 9 oktober mijn 2e MK gehad.
    Ik ben errug benieuwd hoe mijn cyclus loopt, maar ik (volgens mijn temp.kaartje) wel goed aangevoeld wanneer mijn vruchtbare periode is geweest.
    Echter heb ik sinds mijn vruchtbare periode (26/10 tot en met 30/10 ~ eisprong op de 28ste of 29ste van Oktober) een beetje last van gespannen borsten, echter vandaag..........pufffffffffffffff lijkt het wel of ze elk moment op ontploffen staan?
    Ik ga er vanuit dat ik deze ronde niet zwanger ben(stiekum hoop je het wel, maarja aan de andere kant...de MK is nog niet zo lang geleden), maar dit is errug apart...
    Tevens wordt mijn huid ook weer onregelmatiger...hmmmm dit had ik de vorige ronde ook tijdens mijn vruchtbare periode, dat ik zwanger was ging het weer weg, en na mijn MK is het ook weg gebleven....en nu...komt het weer :(
    Anyway, toch heb ik weer een beetje last van de na het ei "stress"...hihihihhi
    Daar gaan we weer............... :)

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hi Silla,

Ik herken je gevoelens wel, je gaat er vanuit dat je niet zwanger bent maar hoopt het stiekem wel heel erg... Ik moet nog een weekje wachten, de eerste week ging lekker maar nu begin ik ook weer van alles te voelen... vooral mijn buik. Maar dat had ik de vorige cyclus ook, dus of dat nou zo goed is...
    Je kan na een miskraam trouwens op zich wel meteen zwanger worden, dus misschien toch...? Ik hoop voor je dat je in ieder geval snel weer zwanger bent en dat het dan goed blijft gaan! En succes met wachten!

groetjes,
    Snoopy

3. francien1984

12 okt 2006
    51
    0
    0
    Ik moet ook nog een weekje wachten met testen.
    Maar ik heb ook wat vage klachten.
    Misselijkheid met vlagen en de hele dag door meestal in de avonduren.En ook wat gespannen borsten.
    Ik hoop ook voor je dat je snel weer zwanger bent.
    Succes in ieder geval

4. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Silla, ik hoop het voor je!
    Maar het blijft gewoon afwachten he meis....bij mij ook hoor...alles wat ik voel kan ook gewoon ongi-teken zijn.. :rolleyes:

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ SandraK,

Ik zie dat je over tijd bent...al getest?!
    Tja de booby thing kan idd gewoon een ongi sympotoom zijn...
    Maarre ik hoop dat het bij jou nu RAAK is hoor!

Dikke knuf Silly

Deel Deze Pagina