Tja alweer afscheiding/innestelingsbloeding vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamalieske, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Zo ik heb braaf geprobeerd geen nieuw onderwerp aan te maken en mijn vraag in een ouder topic te deponeren maar weinig resulaat en antwoorden.
    En ik wil toch mijn vragen kwijt dus daar gaan we maar weer:

Ik heb gisteren dus samen met een boel slijm 1 druppeltje bloed verloren. Helder van kleur en dat was het.
    Zou dat dus inestellingsbloed "kunnen" zijn?
    Ik heb begin deze week/einde vorige week mijn ei ergens gehad in combi met veel vruchtbaarslijm. Die was dus volgens mijn cyclus berekening veelste vroeg. Die banner hieronder slaat dus naar mijn gevoel deze maand nergens meer op.

vandaag verlies ik afscheiding die neigt naar roze/oranje (duidelijk geen bloed ofzo. Wat kan t zijn? (geen schimmel heb van de week mijn plasje ingeleverd en was oke!)

(ps ik hoop nergens op, dus wees eerlijk als iemand denk dat het geen voortekenen zijn, aan valse hoop heb je nl niets)

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hoeveel dagen zit je dan nu na je ei?

Moeilijk vind ik dit soort vragen altijd, je kunt gewoon weg niet weten wat het is tot je aan het eind van je cyclus bent.

3. angel1978

angel1978 Actief lid

6 sep 2006
    259
    0
    0
    Callcentermedewerkster
    Neer
    Hallo,

Ik durf het ook niet te zeggen wat het is, ik weet wel dat ik ook een keertje licht roze bloed/slijm verloor maar dat kwam omdat ik blaasontsteking had, en dit was ook voor mijn eisprong.

Groetjes Angele

4. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik verwacht nu een week na mijn ei te zitten die heb ik rond 17 oktober gehad volgens mijn slijm gebeuren :D
    16 oktober had ik al 1 druppel helder bloed en 17 oktober begon het slijm waarvan je draden kon trekken.
    Ik noteer alles maar inmiddels want het is een heel gebeuren deze maand.
    (blaasontsteking is het niet aangezien mijn plasje van de week nog gecontroleerd is, ik dacht nl er een te hebben)

5. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Hey , ik heb dit ook precies zo gehad .
    Heb ook mij eitje de 17e gehad en ook tussen het slijm door, een druppel
    rood helder bloed verloren.

Michien is het wel een heel goed teken voor ons ;)

6. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Tja alleen kan je zien aan mijn banner dat mijn ei dan een losgeslagen proectiel is die springt waneer het hem uitkomt :s

Ik meen toen ook echt mijn eierstokjes tijdens het klussen gevoeld te hebben, maar ja is pas de 2de ronde dus ik geloof er nog niet echt in. Kan beter pesimistisch denken geloof ik.

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee helemaal niet! we blijven positief!

Het is gewoon zo moeilijk te plaatsen allemaal, het kan ook zomaar bloed zijn/gesprongen vaatje enzenz.

pas als je zwanger blijkt te zijn kun je zeggen dat het een innestelbloeding was.

veel vrouwen krijgen deze niet eens.

8. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Precies , lekker positief blijven en vooruit kijken.
    We houden de moed erin ;)

9. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Valt allemaal niet mee hier, de een na de ander is zwanger (1 collega en 1 kennis) en zijn gewoon niet blij!
    Ik niet snap? Ik wil graag en ik wil denk ik te snel, dus ik probeer er de rem op te houden, als het me lukt :(

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Tja meis, in de tijd dat ik (en met mij meerdere) bezig zijn zijn sommige zelfs al voor de 2de keer zwanger!
    Het blijf rot, probeer positief te blijven!

dikke kus
    Natas

11. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Vandaag dus weer wat roze achtige afscheiding, geen sex gehad gisteren, ongi is pas over 5 dagen (hoop ik van niet) en ik probeer me niet voor de gek te laten houden door mijn lijf.

Ik verwacht dat de duivels er aan gaan komen, maar ja voel me ziekjes/zwakjes/misselijk heb verkleuring van mijn tepelhof en een vreemd gevoel in mijn buik (anders als ongi krampen) Heb nu ook al honger en dat heb ik normaal niet zo vroeg na het ontbijt.

OOOh wat duurt dat wachten toch lang, als ik dan niet zwanger ben laat dan die ONGI gewoon komen!

12. Domino

Domino Lid

19 okt 2006
    97
    0
    0
    Nijmegen
    Ja wachten, wachten..... ik wacht met je mee
    Sterkte!

13. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Moeilijk he meis...ik liet me daar vorige keer dus geweldig door meeslepen, met als gevolg dat ik vreselijk teleurgesteld was toen ik gewoon ongi werd....hett heeft me veel moeite gekost om daar overheen te stappen...

Dus probeer een klein beetje je voetjes op de vloer te houden, dan ga ik duimen dat het bij jou een goed teken blijkt te zijn... ;)

14. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Tja het valt niet mee om mijn hoofd koel te houden mn lijf doet weer eens vreemd. Ik hoop op een zwangerschap maar veel voor de hand liggender is dat de duivels onderweg zijn.

Het slijmverlies is echter weer gestopt, en het was vanmiddag licht roze.... rara wat nu weer dacht ik.
    Ik wacht gewoon maar eens af en ik zie het wel.... handiger gezegd als gedaan natuurlijk maar ja er zit niets anders op.

SandraB ik duim voor je deze maand, en hoop voor iedereen hier op een vruchtbare maand!

Groetjes Mamalieske

15. Nouk

Nouk Lid

15 sep 2006
    58
    0
    0
    Tja, bij mij bleek dit toentertijd een innestelingsbloeding... Met als resultaat 'n snoepig meisje van nu 21 maanden :)
    Ik duim voor je, maar probeer cool te blijven en maak jezelf niet gek met allerlei kwaaltjes.
    Liefs, Femke

16. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Toch is het raar.....vorige maand had ik ook een 'innestelingsbloeding' op de juiste dag....maar werd toch mooi ongi...
    Sjee wat was ik ontgoocheld zeg.... :cry:
    Daar was ik dus met open ogen ingetrapt....

Nu ben ik zelfs overtijd...ik kan niet ontkennen dat ik hoop heb, maar ik blijf mezelf toch maar gewoon voorhouden dat het niets te betekenen hoeft te hebben....

17. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Heb ik ook gelukkig me de hele tijd voorgehouden Sandra en zie mijn nieuwe banner!

Gisteren avond ben ik dus gewoon ongi geworden,
    beetje een tegenvaller maar stiekum wel verwacht.
    Ik vind het vooral jammer omdat ik mijn vriend voor de 13de wel een geweldig verjaardagscadeau wilde geven.
    Maar ja op naar de volgende ronde en hopen dat het nu wel gaat lukken!
    Ik hoop voor jou dat het deze maand nog goed komt!
    Veel suc6.

18. sada

sada Lid

30 okt 2006
    55
    0
    0
    brabant
    Hi Dames
    Ik heb meegelezen en ben eigenlijk benieuwd naar het volgende:
    Heb je bij een innesteling altijd een druppeltje bloedverlies. of is dit bij iedereen weer anders. En zou je een innesteling ook kunnen voelen.

Ik zit nu 2 weken na mijn ei en heb met vlagen een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Ben benieuwd of je het voelt wanner het raak is

groetjes Sada

19. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    hey meis

Ja dat wil ik ook wel eens weten. Maar volgens mij is dat niet altijd. Ik had donderdag opeens ongelofelijke ongi krampjes! Mijn buik, rug en mijn benen deden pijn.
    Dus ik dacht: ofwel word ik ongi of anders is dit mss mijn eisprong.
    Omdat ik dus een :evil: ONREGELMATIGE :evil: cyclus heb weet ik dus niet wanneer ik die precies kan verwachten.
    Ik heb nadien niet echt speciale klachten. Alleen heb ik af en toe steken in mijn Boobs en lijkt het wel of ze "papperiger" zijn geworden. Zachter zeg maar.
    Normaal heb ik supergevoelige tepels als ik mijn :evil: moet krijgen. Nu zijn ze super, super gevoelig. Ook mijn boobs, maar da is enkel als ik eraan kom.
    Tja, ja... hoe zit dat nou?

Grts jelly

Deel Deze Pagina