Ik ben beetje overdonderd, had er geen rekening mee gehouden dat het meteen eerste ronde raak zou zijn. Wel dolblij. 👯👯 Wil aan iedereen vertellen, maar mag niet van mijn man, hij vindt het beetje te vroeg.
Gefeliciteerd!! Wat leuk!! Ik had dat ook bij de eerste 2 zwangerschappen, dat het de eerste keer raak was, nu bij de derde was het de 2de ronde raak Hoe ver ben je nu en tot wanneer wil je man wachten met het vertellen?
Gefeliciteerd!!!! Ik ben ook overdonderd! Kan iemand mij helpen meekijken? Ben ik zwanger???? Mijn man gelooft het niet omdat hij zo licht is! Ik durf het nu ook niet te geloven...... Ik hoor heel graag van jullie!!
Hey, ik had van de week ook zo licht maar wel zwanger en ik was ook erg onzeker wel/niet/wel/niet. Gewoon even paar dagen wachten dan weer testen dan weet je het echt zeker! Succes en ik hoop het voor je!
Gefeliciteerd super leuk! Ik ik ook net zwangere in eerste ronde! Moeilijk hé je mond houden je kan het wel van de daken schreeuwen! Geniet ervan samen
Bedankt! 😀 @Its mine gefeliciteerd hoor, hij is gewoon positief hoor @Campus jij ook gefeliciteerd
Meiden!! Idd net een clearblue en ben een pril maandje zwanger! Kan het niet geloven! Gefeliciteerd allemaal! ) En dankjewel!