Ik heb al lange tijd niets meer geschreven op dit forum.... Wij zijn al bezig vanaf ongeveer mei (ben al wel een jaar gestopt met de pil) Onregelmatige cyclussen maar de langste (gemiddelde) zit ik toch rond de 35 cyclusdagen. Ik heb net een nieuwe baan en ben heel erg bezig geweest met mijn werk en mijn hoofd niet bij zwanger worden. Echter hebben wij wel elke dag of om de dag sex. Totdat ik in een keer afgelopen zaterdag heel erg moe was en pijnlijke borsten ook, en ik dachthe ben al paar dagen overtijd...maandag een test gedaan clearblue digitaal maar er stond niet zwanger wel 2 strepen op teststrip maar dat egt helemaal niets nu al hele week misselijk en duizelig en sinds 2 dagen verschijnselen die ik nog nooittttttt heb gehad ten eerste vreselijke haaruitval en ik lijk op een kip want heb op mijn borsten en buik heel veel witte haartjes terwijl ik zwart haar hebt lijk wel een donsvacht en ook pijnlijke borsten, heb ik ook voordat ik moet menstrueren maar voelt toch anders en nu ook zere tepels ook nooit echt zo lang gehad herkenbaar?....
whahaha yes i know maar doe ik maandag maar...meer van dat haaruitval en die donsjes op mijn borstsen en buik lijk wel een kip
Vandaag bij vegen klein beetje rood bloedverlies Dus denk menstruatie die er toch aan komt Ff in gaten houden Overige klachten nog aanwezig
Haaruitval is ook wel te wijten aan overgang in seizoen. Net zoiets als in de rui zijn :-D Heb er ook last van en ben zwanger maar heb altijd 2x per jaar hier last van (herfst en lente). Maar klachten klinken verder wel verdacht. Ben benieuwd!
Nog steeds erge menstrustiegevoel af en aan Ook vanochtend lagere temperatuur Dus verwacht de ongi wel Tot nu toe paar veegjes rood bloed Nog wel last van borsten iets minder Maar nog wel vanuit mijn oksel naar borsten Duizelig misselijk Tja....
Nog niks, beetje bruin verlies vandaag Temp wel weer van 36.6 naar 36.9 dagen ervoor 37.0 Geen pijn in borsten meer Wel menstrustiegevoel en onderrug pijn Snap er niks van Clear blue plus was negatief vanmiddag