Hoi allemaal, wij zijn nu vanaf oktober bezig om zwanger te worden, bleek in december al zwanger te zijn dus we waren super blij! heb in februari helaas een miskraam gehad... ben daarna 10 wkn niet ongesteld geweest, maar leek me niet zo raar na een miskraam. daarna 2x ongesteld geworden (vrij regelmatig) maar daarna bleef mijn menstruatie weer uit, dat is nu ondertussen bijna 15 wkn geleden... heb afgelopen week wel een paar keer wat bruine afscheiding gehad maar weet dus niet wat ik hier verder mee aan moet en was benieuwd of meer mensen een soort gelijke situatie hebben gehad? wordt er namelijk erg onzeker van.... groetjes anna
Ik heb eenzelfde soort ervaring. Ben 10 juni voor het laatst ongesteld geweest, daarna niet meer. Ook niet zwanger volgens de testen. Ik mag deze week in ziekenhuis bloed prikken om te kijken of ik echt niet zwanger ben, maar daar ga ik niet van uit. Ik heb ook 2 weken geleden 3 dagen oud bloed verlies gehad. Weet nog steeds niet wat dit is. Vervelend he die onzekerheid..
Erg vervelend ja.. vanaf wanneer zijn jullie bezig met zwanger worden? wij zijn 4 wkn geleden bij de gyn geweest, inwendige echo gehad, baarmoeder en eierstokken zagen er gelukkig goed uit! maar was helaas geen zwangerschap te zien heb ook bloed laten prikken, moeten as maandag weet terug naar gyn dus ben erg benieuwd.. zou echt niet weten waar t aan kan liggen, heb wel last van mn hormonen, ben wat dikker geworden en heb last van pukkeltjes hoop voor jou dat je ook snel iets te weten komt... groetjes anna
Hoi anna, ik ben november 2010 gestopt met de nuvaring (cyclussen van 27-32-40-36-58 en nu boven de 90.. :S Word er zoo onzeker van. Hoe ben jij bij de gean terecht gekomen? Mijn huisarts wil nog niet doorverwijzen. Ik hoop dat ze in mijn bloedtest ook andere dingen onderzoeken dan alleen op HCG. Erg vervelend.
Ben 5 wkn geleden naar de huisarts gegaan. hij zei ook dat het uitblijven van je menstruatie na een miskraam vaker voorkomt maar hij vond het ook vreemd dat ik toen 2x ongesteld ben geworden en nu alweer 15 wkn niet... hij stuurde me eigenlijk meteen door naar de gyn.. ze hebben nu op meerdere dingen mijn bloed geprikt dus ben erg benieuwd! wat zegt jouw huisarts ervan?
Hoi meiden, Ik heb zo is zitten lezen en herken een deel.... Zal uitleggen; Wij zijn al 2 jaar en 3 maanden bezig voor onze 1e... waarvan we nu een jaar lopen bij de gyn. Zonder pil had ik een zeer onregelmatige cyclus uitlopend van 65 tot 76 dagen... en vaak mega veel bloedverlies en stolsels en veel bijna ondragelijke pijn. Vorig jaar nov/dec bleek ik ook plots zwanger (zonder enige medicatie of wat ook) wij blij !! Helaas stopte het hartje met 11 weken en 5 dagen... daarna kwam er maar geen ongi... weer naar de gyn en op een (via inwendig) echo bleek dat de boel helemaal stil lag... totaal GEEN cyclus... ik spuit middels Menopur en Pregnyll... heb 3 iui's gehad waarvan de 3e raak was (2ling) maar helaas met 6 weken weer een mk (nu alleen door bloedverlies..)... na deze mk kwam er weer GEEN ongi... weer een echo en weer bleek er NIKS te gebeuren... ik ben middels weer aan het spuiten en verwacht dit weekend de 4e iui. Meiden... ongi's die zo lang weg blijven is echt niet goed hoor! Hoop dat jullie gauw de hulp krijgen die nodig en waar je recht op hebt! Succes... en mocht je iets willen vragen... vraag gerust! Liefs Sjors
Jeetje wat een verhaal... zo zie je maar he dat je er totaal geen controle over hebt! ik hoop voor jullie dat het deze week wel goed gaat! ik ben nu al gefrustreerd, kun je nagaan als je al ruim 2 jr bezig bent... wij moeten in ieder geval maandag weer terug naar de gyn en dan hoop ik meer te horen! bij de inwendige echo 4 wkn geleden zag t er gelukkig allemaal wel goed uit! dus toen was ik al een beetje gerust gesteld. succes! groetjes anna
ben nu 9 weken gestopt as donderdag en ook nog steeds niet ongi, volgens dokter kan dit heel normaal zijn, sommige worden gewoon pas weer na 6 maanden ongi... kan wel eisprong hebben maar het seintje naar je hersenen dat je ook moet vloeien is beetje traag, zo zegt de dok... liefs!
Ja toen ik stopte met de pil werd ik wel gewoon na 28 dgn ongesteld.. maar heb idd gehoord dat dat ook lang kan duren! kennis van me was in mei met de pil gestopt, en is toen tot aan februari maar 2x ongesteld geweest... maar de 2e x was t wel meteen raak dus je kunt er echt geen pijl op trekken... is ook gewoon afwachten denk ik?
@Anna tja meis tis idd niet het meest positieve verhaal maar hoop ook dat het goed komt. @ALL Ik snap dat jullie is aangegeven dat het best af en toe effies kan duren.. en het is idd ook verschillend per vrouw/lijf... en welke pil en hoe lang je 'm slikte enz... maarrrrr geen ongi is ook geen eisprong hé meiden.... ongi is het afstoten van niet bevrucht ei.. en schoonmaken van de baarmoeder voor de volgende ronde. Dus hoe langer je geen ongi hebt hoe langer je ''geen'' kansen hebt. Ik hoop dat het gauw raak is voor jullie. Liefs Sjors
Precies, geen menstruatie is geen eisprong... dat is ook t frustrerende eraan, je zit echt te wachten tot je eindelijk een x ongesteld word en als dat dan zo lang uitblijft is dat echt klote... en ik weet dat ik zwanger kan worden, omdat we in febr een miskraam hebben gehad... heb jij nou veel last van dat spuiten enz? wij moeten maandag terug naar de gyn dus ben erg benieuwd wat we te horen krijgen! Groetjes anna
De eerste 3 ronde's met spuiten geen last gehad... heb daarna (3e iui was raak) ''weer'' een mk gehad... en toen ruim2,5 maand niet gespoten en nu weer begonnen... moet zeggen dat ik nu deze keer dus wel last heb. Ben gevoelig voor veel dingen. Hoofdpijn, misselijk, hoofdpijn, drinken uit de koelkast vink ineens ''te koud'' en boobs knalle me bh uit! Hahahaha... maar wees niet bang hoor... dit is echt maar 1 van de 4x bij mij. Ik spuit trouwens Menopur & Pregnyll. Sommige krijgen Gonalf (ook spuiten) en anderen weer chlomid (pillen). Maar mijn gyn had er absoluut geen geloof in dat chlomid bij mij zou werken zou te zwak zijn voor mensen die ''geen'' cyclus hebben) Ben ook benieuwd wat je gaat horen meid. Is jou partner getest?
Nou ik ben wat dat betreft ook altijd wel gevoelig hoor.... heb sinds een paar maanden ook last van wat pukkeltjes (had ik toen ik de pil slikte alleen weleens rond mn menstruatie) en merk gewoon dat mn hormonen niet helemaal werken zoals t moet... mn partner is nog niet getest, we moeten maandag weer naar de gyn dus dan zullen we wel meer horen.... mijn cyclus is nu dus al bijna 15 wkn.. moed zakt af en toe wel een beetje in je schoenen liefs anna
@Anna: Ik heb je verhaal gelezen en ik vraag me af of je gecurateerd bent in feb.??? Als dit zo is vraag ik me af of je baarmoeder gecontrolleerd is? Als de cuclys zo lang uitblijft! Ik zou vragen of je ander getest kan worden voor: Syndroom van Asherman. Groetjes Marinka!
Hoi allemaal, Ook ik heb een hele lange cyclus van ongeveer 15 weken gehad. Ik ben in december 2010 gestopt met de pil en toen 3 vrij normale cyclussen gehad van tussen de 31 en 40 dagen. Daarna bleef het een hele tijd uit. Na ongeveer 80 dagen naar de HA geweest, maar die zei dat het heel normaal is om eens een cyclus over te slaan en dat ik het nog een tijdje aan moest zien. Uiteindelijk na 106 dagen ongi geworden. Ik had de hoop dat mijn cyclus daarna weer korter zou worden, maar zit intussen alweer op dag 52... Ik weet niet zo goed wanneer ik nou weer naar de hA kan gaan omdat ze de vorige keer zei dat er niks aan de hand hoefde te zijn.
Hoi meiden nou we zijn gisteren weer in t ziekenhuis geweest en heb dus een hormonale storing... het lijkt op pcos. heb vanmorgen nog een test gedaan, die was negatief dus ben sinds vandaag begonnen met primolut.. die moet ik nu 5 dagen slikken, 3 per dag. daarna komt er een bloeding en dan moet ik beginnen met chlomid. dan moet ik weer terug komen voor een echo en zo gaan ze dus verder kijken of er een eisprong komt. heeft iemand hier ervaring mee? er zitten nogal wat bijwerkingen aan namelijk.... liefs Anna
Marinka, ik ben in febr niet gecurateerd. mijn baarmoeder (en eierstokken) zijn idd gecontroleerd! daar waren gelukkig geen rare dingen te zien!
@ Anna: Poeh vervelend zeg! Maar wel fijn dat er nu wel wat mee gedaan wordt. Ik heb geen ervaring met die medicijnen, maar heb er wel topics over gezien. Ik zou dus even op deze site rondkijken als ik jou was. Succes ermee!
Ja.. vond t aan de ene kant niet leuk natuurlijk maar was ook wel weer blij omdat we nu weten wat t is zeg maar en dat we er nu iets aan gaan doen! hoop dat t aanslaat allemaal