Hoi zijn er meer dames die hier aan mee doen, zoja wat zijn jullie kleurtjes. Ik heb vandaag de kruitvat leeggekocht, was de acryl in de aanbieding, en ga vanavond beginnen. dit is de link naar de facebookgroep https://www.facebook.com/groups/516439688378675/
Nee dat was vorig jaar dit jaar wordt er een deken gehaakt, elke weeek komen er een paar toeren online en na 42 weken heb je een mooie grote deken met verschillende steken, als je even op de groep scrolt kom je wel wat voorbeelden tegen en bij bestanden staat een uitleg. Ik zit ook pas net bij de groep maar vind het een leuk idee en haak graag dekens, dus voor mij is dit gewoon erg leuk.
Leuk zeg! Ik ben net bezig met een deken voor een vriendin en daarna heb ik er nog 3 te maken ivm 2 vriendinnen en schoonzusje die zwanger is, dus voor mij is het nu niet zo handig om mee te doen.
Leuk Lexie74 Ametihst (schrijf ik het goed) jij hebt zo te zien al een flinke kluif voor de boeg, welke dekens haak je nu dan. Dit wordt mijn 4de deken, vind juist het steeds een andere steek zo leuk,
Ik had me vorige week ook aangemeld bij de facebook site. Heb alleen nog geen garen gehaald. Wil het niet al te duur maken, heb al zoveel liggen @dobbel, jij bent dan diegene die vanmiddag de kruitvat heeft leeg gekocht? Ik wilde daar ook nog even gaan kijken. Anders misschien toch de action of wibra. @abri, ik kon tot voor 2 maanden geleden ook niet haken, toch nog een poging gedaan met een simpele granny en nu lukt het wel. Ik heb al 3 omslagdoeken gemaakt, 2 poncho's mutje en een heleboel granny's. Poppetjes lukt me nog niet, meerderen en minderen snap ik nog niet zo goed
als je naar emmeloord gaat, dan hoef je dat niet meer te doen, Blokker had ook mooie wol, Mijn nicht gebruikt die van de action is ook niet duur en zij vind die ook gewoon fijn. Ik zie er ook veel die gewoon de wibra acryl gebruiken, gaat ook prima. Ik heb ook gezocht naar zo goedkoop mogelijk,
Hej Dobbel, Ik wilde vanavond juist even naar het dorp gaan om een bolletje wol te halen en een haaknaald. Ik wil me er ook wel eens in verdiepen Maar deze blog kwam ik nog tegen, misschien vind je dit ook wel leuk. Ik vind het in ieder geval echt super vet en wie weet kan ik dit over een tijdje ook: Haakrol Wieke
@ Dobbel: Ik ben nu deze aan het maken, maar dan alleen met roze hartjes. Crochet World Magazine | The Magazine For Crochet Lovers En voor mijn zusje die 22 december is bevallen heb ik deze gemaakt. Bekijk bijlage 369103
oja die hartjesdeken, ben benieuwd hoe die wordt, die voor je zus is ook leuk, zo een staat ook nog op mijn lijstje, is ook erg leuk, Die blog ga ik even toevoegen, ben niet een heel fanatiek blogvolgster.
Ja ik ga ook meedoen! Ik moet alleen nog even garen halen en kleurtjes bedenken enzo, dus ik loop wat achter . Maar ik heb er al wel veel zin in! Ik zal straks eens een bezoekje aan het kruidvat gaan brengen, kijken of ze het bij ons ook hebben. Goeie tip!
Ik ben ook net begonnen, nog even oefenen... Maar ik heb op de site van de haakrol al weer leuke steken gezien. Nu maar hopen dat ik het snap. Een deken is me nog even wat te groot op dit moment.
Hoe ver zijn jullie al meiden? Ik heb gisteren wol gehaald bi de action (bij ons kruidvat hadden ze niks) en meteen net heb ik de tweede toe afgemaakt. Ik ben echt nog een beginner, dus ik doe er volgens mij vrij lang over, maar ik vind het wel heel leuk! Kan niet wachten tot de volgende toeren online komen!
Leuk ! Ik doe ook mee.. Jammer dat er maar 1x per week nieuwe touren gegeven worden.. Weet je of het hele patroon ergens staat?
as-we-go stripey blanket photo gallery | not your average crochet via deze link kan je bij het orginele patroon uitkomen, wel engels. Ik ben nu even wat aan het afmaken, maar ik denk dat ik daarna gewoon verder ga met de deken, er zullen ook wel weken volgen dat ik geen zin heb,
Ik doe ook mee. Was toch 48 weken? Ik heb iig drops paris besteld. Het wordt een sprei voor mijn dochter.
Jullie hebben me aangestoken. Ik heb me aangemeld voor de Facebook pagina en ik ga morgen eens kijken voor wol. Ik ken alleen de basissteken dus ik ben benieuwd.