ja het zoveelste topic, cb & eerste hapjes.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kimmmmberly, 8 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    hihih leuk ja!:D

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier met 6 mnd begonnen en gewoon rustig gestart, geen 'nu moet ze wel meteen zo-en-zoveel gram opeten anders is het niet goed!', als ze 1 hapje at, was 't prima, at ze een hele peer, dan was het ook prima. En nu eet ze met 1,5 echt prima, groeit prima, niks aan de hand. Als met 4 mnd beginnen je niet lekker zit, gewoon niet doen. Ik vertrouw meer op de adviezen en groeicurves van de WHO dan op het CB.

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.823
    5.957
    113
    Vrouw
    Nou dat wou ik ook zeggen. Zonder alle cb's over een kam te scheren, er komen soms adviezen vandaan dat je denkt...tja!
    Soms krijg ik wel eens het idee dat ze per CB lekker hun eigen tokootje runnen en dat de eigen "opvattingen" over sommige zaken de bovenhand voeren..

TS idd de middenweg is wellicht een goed idee, gewoon rustig aan, kindje laten wennen aan smaakjes en textuur. Leuk!

4. Maia

Maia Niet meer actief

Hier ook geadviseerd met 4 maanden te beginnen, ook i.v.m. zijn reflux, dus hoewel ik tot 6 mnd. wilde wachten, toch maar geprobeerd. Maar hij snapte er helemaal niks van. Dus gewacht tot hij 5,5 maand was en toen weer eens begonnen en toen was hij er ook echt aan toe.

5. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    ja dat ga ik ook maar doen, lekker de middenweg nemen :) was nog helemaal niet echt bezig met de eerste hapjes, het hoeft van mij nu ook nog niet. maarja het cb bracht mij wel even aan het denken en toen begon ik te twijfelen. ik wacht gewoon nog even lekker, kleine meis zal het vanzelf wel aan gaan geven.

Deel Deze Pagina