Het is dan wel geen vraag, maar voor jullie die zwanger heb ik een leuk tip.. Het boek was super, maar het liedje.. voor diegene die hem niet kennen, luister zelf maar http://www.nieuwamsterdam.nl/formulieren/claudiaquiz.aspx?KeepThis=true&TB_iframe=true&height=410&width=600 Als dit in het verkeerde topic staat, hoor ik het wel veel luisterplezier en vooral een fijne zwangerschap dames
Hoi! Ik ken hem; geweldig liedje... Ik heb speciaal eigenlijk de cd voor dit liedje gekocht! Moet het boek nog lezen... Maar inderdaad goed idee, voor iedereen die hem nog niet kent; luister!
Mooi! Ik had dat heel erg met het liedje "dat komt door jou" van Guus Meeuwis... Vooral het stukje "je hart zit heel diep in mij" hier een stukje tekst: Ik laat vandaag de mensen lachen Tot de nacht zal komen Heerlijk dromen dat jij hier bent En ik jou kan voelen Naar jou kan lachen Voelt alsof ik zonder Veel te leeg en veel te kil ben En niet echt meer adem Ga vandaag een berg beklimmen En de top bereiken Met jou in m'n hart Waar ik jou wilt houden Vast wil houden Ik ben bang dat ik straks zonder Veel te klein en veel te kil ben En me niet kan vinden Zou vandaag de storm bedwingen En dan laten razen Tot ze stil is met jou bij mij kan ik alles Wil ik alles en ik weet dat ik straks zonder Veel te klein en niks meer waard ben En geen dag meer door kan Dat komt door jou Dat komt gewoon door jou Je hart zit heel dicht bij mij Jou hart zit heel diep in mij x