Gisteravond had ik er weer zo een, een lachkick. We noemen het 'de gekke 5 minuten'. Gewoon keihard moeten lachen om niks! Tot jankens toe.. Totdat mn buik er zeer van gaat doen, en dan nog, maar blijven lachen.... Ben ik de enige met dit verschijnsel??
Hmmm...ik had dit juist in het begin van de zwangerschap regelmatig, en dat het dan overging in huilen, echt letterlijk huilen!
Ja ik had het ook in het begin vooral.. En een paar weken geleden nog: vriend wou dat ik z'n haar ging knippen, een klein stukje eraf (heeft lang haar). Dus ik zet de schaar erin en WAM, een mega stuk eraf!!! Echt heel erg, maar ik moest toch lachen! Het deed gewoon pijn, wel een kwartier lang. En opeens ging dat over in keihard janken Ik stond echt van mezelf te kijken.... Zijn de hormoontjes...
Ja in het begin heb ik t ook gehad, toen is het maanden lang niet meer gebeurd, en nu sinds een paar weekjes zijn ze weer terug van weggeweest
Oh ik ben benieuwd, misschien hebben ze bij mij nog niet ingeslagen Maar dat was echt erg ja die lach/jank buien, kreeg dat op mijn werk een aantal keren, dat ik echt leek te stikken tijdens het lachen en het overging ni huilen, schaamde me kapot haha
Hij had het eerst niet door maar vond het wel vreemd dat ik ineens zo uit het niks begon te lachen. Toen kwaadheid en vervolgens verdriet om zijn mooie lange lokken... Maar toen ik ineens begon te huilen vond ie het niet meer erg.... Hij kan het gelukkig nog net in een staartje hebben. Het was echt een hele rare situatie... Maar ik heb het de laatste tijd vaker; lachen om dingen die normaal gesproken helemaal niet grappig zijn.
Ja dat gebeurt hier ook wel eens. Om niks ook echt idd. Maar goed ik kan ook ineens in janken uitbarsten om niks...
Gelukkig heb je een lieve vriend zo te horen Anja, ja die huilbuien zijn bekend inderdaad, maar over lachbuien lees je maar weinig.....
Hier ook wel eens lachbuien en dan echt op momenten dat er eigenlijk helemaal niks te lachen valt Vorige week stoote mn man zn teen keihard. Hij schelden, huppelen. En ik?? ik pieste nog net in mn broek zo sneu voor m!! Maarja je kan er op zo'n moment ook echt niks aan doen! Zn teen doet nog steeds veel pijn en staat anders als voorheen......
Jaa een beetje naar buiten. Maarja waarom zou je naar een dokter gaan? Voel er niks van!! Gaat vanzelf over... Maar zodra ik ernaar wijs schiet zn voet al weg
Dat zijn dan weer typisch mannen... Thuis super zielig zitten doen, maar naar de dokter gaan? Nee hoor..