Hallo dames, Ik ben weer opnieuw begonnen na mijn mk op 8 juli. Ik heb dus het PCO en was eindelijk zwanger na anderhalf jaar medicijnen en een operatie te hebben gehad. Ik merkte het op op 23 juni jl. Maar helaas nadat ik de echo had gehad op 7 juli... waar alles super mooi eruit zag.. was zaterdag 8 juli ons geluk alweerweg.... Echter zijn we niet bij de pakken neer gaan zitten en er weer gelijk voor gegaan, wat onze arts uiteraard steunde... gewacht op mijn menstruatie die helaas weer niet kwam... PCO was gewoon weer terug gekomen! Ik weer provera geslikt... en voila me menstruatie kwam weer op14 sept. toen heb ik op dag 5 t/m 9 2 tabletten toxiphen per dag geslikt.. en het eitje was vorige week 8 mm.. en afgelopen maandag toch al wel 19 mm.. dus wij zijn aan het klussen geslagen..... over circa 3 weekjes weten we of ons klussen weer geslaagd is.... We zijn best wel benieuwd.... we hebben wel voor de komende 3 mnd medicijnen gekregen mocht ik gewoon mijn menstruatie krijgen. Welke dames hier hebben nog meer het pco en krijgen daar ook Toxiphen voor??? (kreeg voorheen clomid.. maardeze dame zat daardoor degen het plafond aan dus was geen succes... en voor me mannetje al helemaal niet hahaha) Ik heb ook een site die ik bij hou op http://onzewonder.beebiesite.nl Doegie Liefs Gitje
Hoi, Ik heb ook PCO, maar ik krijg Clomid. Word er inderdaad wel chagrijnig van en krijg hoofdpijn, maar het is nog te doen. Gisteren ben ik geïnsemineerd, dus over 2 weken weet ik of het resultaat heeft gehad. Ik heb er wel een goed gevoel over. Ik hoop voor jullie dat het deze ronde raak is. Je had in ieder geval een mooi eitje. Laat je het ons weten? Groetjes, Jaycey
Ja zeker laat ik jullie weten hoe het afloopt natuurlijk.. maar ik had wel een verkeerde datum er neer gezet he.. 14 september klopt natuurlijk niet.. dat was augustus en wel de23e haha.. Jullie ook veel succes met alles! Gr. Brigitte