hoi meiden, ik heb een vraagje. ik ben vandaag als het goed is 3 dagen overtijd en heb vanmorgen een test gedaan. was een test van deze site. ik heb vaker deze test gedaan en dan was het linkervak spierwit. nu echt als ik hem in het licht hou zie ik een heeeeeeeeeel vaag streepje, maar dan oook echt supervaag. heb geprobeerd om er een foto van te maken, maar dan zie je het vage streepje niet . war zal ik nu doen? een paar dagen wachten en dan weer testen of ervanuit gaan dat ik niet zwanger ben. pfff liefs een hele zenuwachtige sam
Ik zou een paar dagen wachten en dan weer testen....spannend hoor!!!! Ik heb ook de testen van hier,...en die zijn bij mij altijd spierwit....geen streepje te zien hoor...
Ik heb geen ervaring met vage, nietszeggende streepjes die er wel of niet zijn meis Zelf zou ik over een paar dagen nog eens testen, misschien is er dan meer hcg aanwezig. Mirre
Spannend!!! Bij mij zijn de testen van deze site ook altijd zo wit als het maar kan. Dus een heeeeel vaaaag streepje.... :-k Nog een paar daagjes wachten en nog een keer testen met je ochtendurine zou ik zeggen! We duimen!!!! [-o<
hoi meid spannend zeg ik zou over een paar dagen nog eens een test doen en dan hopelijk met positief resultaat
Poeh,dat is spannend!!! Ik zou idd ook over een paar dagen nog eens testen! Groetjes,Alida ToiToiToi!!
Gewoon over drie daagjes een weer een testje doen...als het zo is, is het over drie dagen ook nog zo...don'n worry, gewoon nog eventjes wachten (makkerlijk gezegd, dan gedaan, I know)
bedankt voor jullie lieve berichtjes. tis idd erg spannend, zeker oook omdat we voor kylian er 3 jaar over gedaan hebben om zwanger te worden, ik ben nu nog maar 1 maand officieel bezig met medicijnen weer, dus vind het nu wle ff extra heftig. ik ga zaterdag nog ene keer testen xxx
Ik zeg altijd een streep is een streep hoe vaag hij ook is. Spannend hoor, ik zou er later nog een testje tegenaan gooien. Misschien een digitale die schijnen sneller aan te slaan.