hoi meiden, ik heb een vraagje. ik ben vandaag als het goed is 3 dagen overtijd en heb vanmorgen een test gedaan. was een test van deze site. ik heb vaker deze test gedaan en dan was het linkervak spierwit. nu echt als ik hem in het licht hou zie ik een heeeeeeeeeel vaag streepje, maar dan oook echt supervaag. heb geprobeerd om er een foto van te maken, maar dan zie je het vage streepje niet . war zal ik nu doen? een paar dagen wachten en dan weer testen of ervanuit gaan dat ik niet zwanger ben. pfff liefs een hele zenuwachtige sam
Ik zou een paar dagen wachten en dan weer testen....spannend hoor!!!! Ik heb ook de testen van hier,...en die zijn bij mij altijd spierwit....geen streepje te zien hoor...
Ik heb geen ervaring met vage, nietszeggende streepjes die er wel of niet zijn meis Zelf zou ik over een paar dagen nog eens testen, misschien is er dan meer hcg aanwezig. Mirre
Spannend!!! Bij mij zijn de testen van deze site ook altijd zo wit als het maar kan. Dus een heeeeel vaaaag streepje.... :-k Nog een paar daagjes wachten en nog een keer testen met je ochtendurine zou ik zeggen! We duimen!!!! [-o<
hoi meid spannend zeg ik zou over een paar dagen nog eens een test doen en dan hopelijk met positief resultaat
Poeh,dat is spannend!!! Ik zou idd ook over een paar dagen nog eens testen! Groetjes,Alida ToiToiToi!!
Gewoon over drie daagjes een weer een testje doen...als het zo is, is het over drie dagen ook nog zo...don'n worry, gewoon nog eventjes wachten (makkerlijk gezegd, dan gedaan, I know)
bedankt voor jullie lieve berichtjes. tis idd erg spannend, zeker oook omdat we voor kylian er 3 jaar over gedaan hebben om zwanger te worden, ik ben nu nog maar 1 maand officieel bezig met medicijnen weer, dus vind het nu wle ff extra heftig. ik ga zaterdag nog ene keer testen xxx
Ik zeg altijd een streep is een streep hoe vaag hij ook is. Spannend hoor, ik zou er later nog een testje tegenaan gooien. Misschien een digitale die schijnen sneller aan te slaan.
Wat spannend joh. M'n verstand zou zeggen: een paar daagjes wachten en dan weer testen M'n gevoel zou zeggen: rennen naar de apotheek, en daar om de gevoeligste test vragen, en dan nog een keer testen. Moeilijk he. Ik ga in ieder geval voor je duimen, maar zoals de andere dames al zeiden, een streepje is toch een streepje. Als je geen HCG in je urine hebt, verschijnt er geen heel vaag streepje. Zo gauw je de uitslag hebt, laat je het ons dan weten? Groetjes, Jaycey P.s. Je zou ook een PB'tje naar Lotte of Natasja kunnen sturen. Vragen hoe dat zit met een voorgedrukt streepje.
Nee, juist niet! Een digitale is juist minder gevoelig!! (test pas met 50 hcg in urine) en een gevoelige test zoals van de website en apotheek met 20/25 hcg...
oww ok mirre, maar wat kan ik dan het beste doen zaterdag, ik heb nu met een test getest van hier. maar heb ook nog een gewone clearbleu liggen.
ik had vd precies hetzelfde als jij!! je kunt het teruglezen onder zwangerworden - Vraag over de test.... Heel goede hoop voor jou! xxx
Female, ik ben ff wezen kijken in jou topic, maar mijn streepje is ongeveer net zoals jou streepje op de foto, missh ietsje lichter, maar haast hetzelfde zou het dan toch???
Ik zou zaterdagochtend gewoon nog eens met ochtendurine met een test van de website testen. Indien je echt zwanger bent , geeft ie dan waarsch al een duidelijkere streep. Dan kun je altijd nog die gewone CB gebruiken..indien nodig een andere keer. Clear blue en Predictor testen ...laat..zoals ze dat noemen. Succes!
ik gok op raak !!! ik had 3 dg later getest en toen was ie veeeel donkerder! alvast voorzichtig GEFELICITEERD!!!! xxx