Ongesteld?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JBM1985, 20 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JBM1985

JBM1985 Actief lid

17 mrt 2009
    362
    0
    0
    Misschien raar vraagje maar herkennen nog meer meiden dit :(
    Had vorige week al een paar dag licht (donker)bloedverlies en zaterdag werd het al erger. Gister had ik echt helder rood bloedverlies (niet veel) en werd de ongi erger en nu is het weer donker bloedverlies alleen is het alweer een stuk minder geworden...
    Normaal ben ik altijd veel erger ongesteld om het zo maar te zeggen.
    Niet dat ik het erg vind ofzo, bijna een week goed ongesteld zijn is ook geen pretje maar het maakt je toch onzeker...

2. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    ik denk toch dat je gewoon ongie geweest bent! het kan tog altijd wel een keer ietsje anders verlopen, de ene keer ben je tog iets erger als de andere keer!

3. JBM1985

JBM1985 Actief lid

17 mrt 2009
    362
    0
    0
    Ja alleen zo weinig ben ik echt niet gewent voordat ik aan de pil zat bleef ik vaak thuis zo erg en met de pil was het ook erg maar goed te doen. Vaag maar goed, ik ga er ook zeker vanuit dat het gewoon een ongi is.

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

idd gewoon je menstruatie. je bent nog maar net van de pil dus het moet allemaal even weer in balans komen. op een gegeven moment ga je wel een patroon zien. (of niet natuurlijk, als je zwanger raakt ;) )

5. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals je het beschrijft is het gewoon je ongi geweest. Kan inderdaad per keer verschillen.

6. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Zoals je het beschrijft is het echt je menstruatie geweest, als je zwanger wil raken ga dan je menstruatiecylcus bij houden dan kun je handmatig ook gaan kijken wanneer jij je ovu. krijgt.

7. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Nadat ik met de pil gestopt was ben ik eerst een keer (na de ontrekkingsbloeding) gewoon ongesteld geweest, de keer daarop had ik maar een half dagje een heel klein beetje donker bloed, het is elke maand een beetje meer geworden en nu is het eindelijk weer normaal.;)

8. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Het 'ontpillen' kan een heel vervelende en verwarrende periode zijn. Althans dat vond ik. Zeer onregelmatige cyclus en 'rare' bloedingen met zich meebrengen. In veel gevallen is er pas na maanden een goede duidelijke cyclus te bekennen. Ik hoop uiteraard voor je dat het allemaal mee gaat vallen, maar dit was mijn ervaring ermee.

9. donkervoort

donkervoort Actief lid

12 jan 2009
    107
    0
    0
    Verpleegkundige
    Het is je ongi geweest als ik het zo lees, dat kan na pil stop erg veranderen van maand tot maand.

10. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Het kan ook door de warmte komen van een paar weken terug, dat je menstruatie anders is. Ik begreep altijd dat als het benauwd weer is geweest, het zelfs weg kan blijven. Ik weet niet exact wat er van waar is.

11. JBM1985

JBM1985 Actief lid

17 mrt 2009
    362
    0
    0
    Thanks voor jullie reacties, ben nu al bijna niet meer ongesteld en we tellen dit gewoon als ronde 2 en gaan we er weer voor haha ! :D

12. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Oke meid, veel succes! Hoop dat het de volgende keer wel lukt! :D
    Probeer je cyclus bij te houden, dan kun jij je ovulatie uit rekenen, en dan kun je bijhouden of je regelmatig bent enz. het is veel handiger dan het niet bijhouden.

Deel Deze Pagina