Hoi dames! Even een vraagje; Ik heb de 18e een nieuwe bankpas aangevraagd omdat mijn oude pas niet meer werkt. Nu was ik gister bij de bank om een groot geldbedrag op te nemen voor onze nieuwe auto (dit kon gewoon zonder pas en met geldige id) en toen zeiden ze dat er in het systeem stond dat me pas de 19e was opgestuurd. Tot op heden heb ik nog niks ontvangen. Moet ik me nu zorgen gaan maken? Je hoort zoveel rare verhalen over skimmers ed. Tot wanneer moet ik afwachten voordat ik de bank bel? Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
je krijgt je pincode altijd apart opgestuurd voordat je je pinpas krijgt ( hier iig met rabobank) en het duurt minimaal 5-7 werkdagen. zou me dus nog niet druk maken edit: lees dat hij de 19e al is opgestuurd.. zou dan toch wel een belletje wagen, want dat de post er 6 dagen overdoet is ook lang, maar je moet het weekend er ook weer aftellen
Ik houdt mijn eigen pincode gewoon dus die zit er inderdaad niet bij maar je hoort zoveel verhalen van pas kopieren enzo....Ben gewoon beetje gestresst erom