He hallo, Weet niet eens of ik dit hier wel durf te schrijven, maar ik doe het lekker toch. Ik wil het van de daken schreeuwen.... Mijn man en ik staan momenteel op de wachtlijst voor IVF ICSI en zouden in maart aan de beurt zijn. Er is echter een ongelofelijk wonder gebeurd... Ik heb vandaag 2 x positief getest ( 1 x matcare strip en 1x clear blue dig.; zie album), na 3 dagen overtijd te zijn! Ik kan het ECHT niet geloven, maar ik geloof dat ik zwanger ben. Ik ben momenteel de gelukkigste op aarde geloof ik...pffff Ik voel me totaal niet anders, wat het nog ongeloofwaaardiger maakt. Hopelijk gaat dit wonder goed! Duimen jullie mee?
Dit gaat goed ! VAN HARTE GEFELICITEERD ! Dit hebben jullie zo verdiend ! JIJ WORDT EEN PRACHTIGE WALVIS !
Gefeliciteerd... het is je van harte gegunt.... geniet ervan! Nu de anderen uit mmm nog en uiteraard ieder ander op deze site..
En hier nogmaals Van harte gefeliciteerd!!! Wat ook weer een wonder, ik vind het zooooooooooo geweldig voor je! Ga maar lekker van het walvissenbestaan genieten nu liefs
Ooooow meiske! Wat FANTASTISCH! Wat heeerlijk! Van harte gefeliciteeeerd, lieverd!!!!!!!! Ik ben zooo blij voor je! Echt geweldig :-D:-D:-D:-D:-D:-D Geniet je suf meid, want je hebt het echt mega-mega-mega-verdiend! Liefs, Anouk.
Ga ik naar het bevallingslijst forum om bij mijn juli mama's te lezen, zie ik dat de laatste reactie van oktober van ElviraR is, dus hier al vraagtekens? Huh die is toch nog helemaal niet zover en moet nog beginnen met IVF? Maar wat scherts mijn verbazing meldt ze zich daar aan als oktober mama! Wow elvira, heb ongelofelijk gegild hier en een traantje voor jullie weggepinkt. De toverfee, heeft ook jullie dus gevonden. Een hele dikke kus van mij voor jullie en ik hoop dat alles goed blijft gaan en jullie er lekker van mogen gaan genieten. Gefeliciteerd meis! Groetjes Monique
Ok, dan hier ook nog maar even...... Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! \/ \/
Hahahaha ja, prima hoor! Bedankt voor jullie overweldigende lieve reacties! Super! Monique; bedankt dat je de toverfee weer op pas hebt gestuurd
Super elvira ! Hebben wij vandaag op dezelfde manier getest, wat grappig. Nou van harte gefeliciteerd meid. Ga er maar lekker van genieten. Wat onwerkelijk he ? Heb je al verschijnselen ? xx
Hey Lief naamgenootje. Ook van mijn hier onder dit topic, nogmaals van harte gefeliciteerd. Echt geweldig hoor! Geniet ervan en op naar de eerste echo. Liefs, Elvira