Ja hoor dit kan er ook nog wel bij

Discussie in 'De lounge' gestart door Que, 16 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    aangezien ben ik niet de enige ben die het hier opvalt, maar TS het valt ook mij op dat je veel topics hebt met de slechte situatie waar je in zit. ( naar mijn idee ook nog voor gekozen hebt want volgens mij had jij je ex verruilt voor deze partner met schulden)
    Sorry, maar ook ik krijg het idee dat er vaak de hoop is dat er iemand op zp de beurs open trekt of op andere manieren je te hulp komt.

Ik hoop voor jou en je partner dat jullie situatie snel zal verbeteren maar ik denk dat je dat niet bereikt door in het negatieve te blijven hangen.

Veel succes met het op orde krijgen van jullie leven.

2. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    juist dat bedoel ik ook het is een mooi gebaar dat zp leden jouw wat sturen maar je hoopt om meer door deze topics te gaan openen
    zoals tamale ook zegt komt mij ook over als een achterliggende gedachte idd

maar daarom vind ik het niet minder erg dat je het niet breed hebt dat staat er verder buiten

3. Que

Que Niet meer actief

Tuurlijk hoor je mij vragen of er iemand 12000 euro voor me heeft om de schulden af te lossen? volgens mij niet!

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ow ik haal mn bericht ff weg. Zie een discussie waar ik helemaal niet aan mee wil doen

5. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    zo als ik lees heb je hiervoor zelf gekozen? of klopt het niet wat ze zegt? tja dan denk ik dat is dan een bewuste keuze maar ga er dan ook niet over klagen

6. Mayon

Mayon Niet meer actief

ja oke maar voorruitenwissers kun je niet zonder Sann.

Vind het een beetje zielig om Que hier nu zwart te maken, (ja ik ken alle topics) reageer dan niet. Het draait anders toch op een slotje en een rotgevoel uit. Het gaat nu om die wissers en verder niet. Punt.

7. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    misschien is het een hint toe naar de ts om dit in het vervolg niet meer zulke topics te gaan openen zo kun je het ook zien

ik neem geen blad voor de mond nee en ben altijd eerlijk in dingen

maar goed om het topic niet te verprusten dan maar weer aan de orde van de dag ...de ruitenwissers

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat heeft haar relatie nu te maken met een kapotte auto?
    Sorry hoor, je kan (ondanks schulden) toch wel balen van een defect!

Ik had laatst een enorme boete (mijn eerste....oke, tweede).
    Ik reed zelf te hard, dat weet ik ook wel...maar mag toch wel balen.

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik vind het een beetje hard op te zeggen; 'eigen schuld want je hebt je ex verruild voor een nieuwe partner met schulden'.
    Als ze nou es gewoon meer van die nieuwe partner hield?
    Als iemand 'klaagt' of iets nega zegt over z'n stiefkind zeg je toch ook niet 'eigen schuld, had je maar niet iemand met kids meten nemen'?

We hebben niet allemaal een glazen bol en als we verliefd zijn zien we het allemaal wel es rooskleuriger dan het is dacht ik zo. ;)

10. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    nee dat vraag je niet rechtstreeks en zal ook niet zo snel gebeuren, gok ik.
    Maar misschien een idee om die 300 euro af te lossen ipv aan een auto te besteden.
    Sorry ts maar als je zo diep in de schulden zit, geen eten en sint kadootjes kunt kopen voor je kinderen...tja dan vraag ik me af wat je in hemelsnaam nog met een auto doet.

Verder zal ik me maar niet meer verder hierover uiten want daarin staan we denk ik toch lijnrecht tegenover elkaar en wordt het een discussie zonder einde

11. Que

Que Niet meer actief

Dank je wel! Eindelijk iemand die snapt dat het hier om ruitenwissers gaat. Eh bedoel het motortje ervan!;)

Als mensen mij zwart willen maken open dan een topic maak hier Que zwart in of doe het via pb!

12. Babyzz

Babyzz Actief lid

24 apr 2007
    171
    0
    16
    Mother Earth

+ 1

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Nee. Maar wat je nu doet, doe je bijna in ieder topic. ( heb even jou geopende topics terug gelezen ) en je zet in bijna ieder topic hoe zwaar je het wel niet hebt, dat je daardoor iets niet kunt of niet kunt betalen. En vervolgens zijn er heel veel meiden die de portomonnee voor je open trekken. Dat is hartstikke lief natuurlijk! Maar het ziet er in mijn ogen een beetje naar uit dat je bij sommige dingen nu denkt: Ach ik zet het op zp, dan komt het wel goed.

Zo komt het op mij over, dus ik zeg niet dat je zo bent. Maar kijk er wel mee uit. Want mensen krijgen daardoor wel een 'verkeerd' beeld van je. En dat zou jammer zijn.

14. Que

Que Niet meer actief

Als je geen auto hebt kun je niet op je werk komen... als je niet op je werk kunt komen kom je niet aan geld... als je geen geld hebt kun je geen schulden betalen.... Misschien dat je het nu snapt!

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Als mensen zich enorm storen aan iemand, is daar ook die negeerknop voor (zp staat bol van de handige knopjes).
    Zo hoef je, als je dat niet wilt, berichten van deze persoon niet meer te lezen.
    Scheelt je misschien weer een ergernis.

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Komop zeg!!! ;) Er word gewoon iets gezegt, niet meer of minder. En je word helemaal niet zwart gemaakt.

Als het om een ander topic gaat dat mensen hun huisdier weg doen, die worden met de grond gelijk gemaakt. En nu blijven de reacties heel netjes en roep je dit?

Ik zou het zelf vervelend vinden dat mensen een bepaald beeld over mij krijgen terwijl ik het niet zo bedoel. Dan heb ik liever dat mensen mij dat duidelijk maken.. Dan dat iedereen me straks met een scheef gezicht aan kijkt. En zoals je ziet is het niet 1 iemand opgevallen.
    Het is verder niet gemeen bedoelt, maar je moet nu niet net doen alsof we je aan het zwartmaken zijn.

Je zegt zelf al het gaat om de ruitenwissers, en dus niet om dat je geen eten en drinken hebt. Dat is denk ik wat sommige hier ook bedoelen.

17. Que

Que Niet meer actief

Zullen we een andere naam aan het topic gaan geven????

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

19. Anice

Anice Niet meer actief

Sluit ik me volledig bij aan.

20. Que

Que Niet meer actief

laat maar :D ik snap wat ik bedoel hihihi.

of mag ik zeggen wat ik bedoel?

Deel Deze Pagina