Pffffff kom op dames! Laten we het gezellig houden, het is bijna wknd! Als iets je niet bevalt, negeer het dan gewoon...
zo staat het er ook ja. Ik heb je andere topics niet gelezen, boeit me ook helemaal niet. Maar weet hoe het is als het financieel tegen zit, vandaar mn bericht. Ik ben iemand die dat alleen bij bekenden deelt en jij doet het wel weer hier. Ieder zn ding dus. En als je daardoor nog de mazzel zou hebben dat iemand het voor wat minder kan doen, super toch
heel herkenbaar helaas :S onze auto moet ook weer apk gekeurd worden en zal niet goedgekeurd worden moeten minimaal 2 nieuwe banden onder dus waarschijnlijk autoloos jaar Sterkte, financieele problemen zijn echt poep
Eens maar dat hangt dan weer samen waarop het start topic geschreven is in combinatie met voorgaande meeleef topics. Ik bedoel het ook niet van Goh laten we met elkaar iemand kapot maken, maar wel om iemand eens naar de eigen topics te laten kijken zodat ze ook zelf in ziet dat het constant op hetzelfde uitdraait....zal verschil van interpretatie zijn, maar goed zoals gezegd kan ik beter deze discussie verlaten.
Que , ik vind dit erg jammer en had jou toch wel wat intelligenter ingeschat. Degene die hier nou een big deal van maakt, ben jij. Want door nu constant te zeggen: Het is Que zwartmaak dag, en mag ik hier dan wel een topic over openen? Maak je het alleen maar erger. Misschien moet je eens de berichten lezen en dan lees je dat niet iedereen het slecht met je voor heeft. Maar er is iets in het leven en dat heet: kritiek! Positief én negatief. Er zijn mensen die daar mee om kunnen gaan en het verschil kunnen zien, en jij dus overduidelijk niet. Ongeacht of het goed bedoelt is ja of nee. Heel veel succes met alles. Ik kap ermee.
Het is al eerder gezegd: de ene mens uit z'n gevoelens/emoties sneller dan de ander. Maar ik vind sommige reacties, die op mij overkomen als ruzie zoeken, erg ver gaan. En dan heb ik het niet alleen over dit topic want ik las net ergens anders ook al iets en kwam via daar bij deze uit. Vind het erg jammer; als je je ergert, kun je dan het berichtje niet gewoon sluiten ipv iemand afkatten? Of in ieder geval iets nuanceren? Soms kun je iemand ongelooflijk veel pijn doen of kwetsen als je alles glashard neerzet. Als ik me erger aan een bepaald topic sluit ik hem in principe. Nu zat ik me op dit moment echt te ergeren en ik wil ik het toch ook wel opnemen voor Que omdat ze niet om geld vraagt maar gewoon even wilde spuien. Laat haar gewoon haar verhaal doen, reageer op dat verhaal en ga er geen ander verhaal van maken. Ik bemoei me verder nooit met dit soort dingen hoor, en hoop ook van harte dat we het op dit forum gezellig kunnen houden!
ben het met je eens dat die reacties ook misschien wat minder zijn, maar denk wel dat ze het gevolg zijn van kritiek die door een aantal op een vrij beroerde manier geuit wordt.
Que is het niet handiger om de schuldsanering in te gaan, dan is er ook vaak een potje voor onvoorziene uitgaves zoals dit.... Bovendien ben je met een aantal jaren schulden vrij, en kun je 'opnieuw' beginnen. Ik heb er verder niet veel verstand van hoor, maar misschien is hier iemand die jou daarin op weg kan helpen, of je belt naar de gemeente geloof dat daar ook mensen zijn die weten welke weg je hierin moet bewandelen.
sommige dames zijn gewoon naief als je tig keer het soort zelfde topic opent wat steeds over het zelfde gaat en je krijgt wat leuks van iemand hier en je opent vervolgs nog een paar keer in een topic dat het je zo slecht hebt..sorry dan ben je op meer uit het gaat niet om het ruitenwissertje maar het zinnetje we hebben niet eens normaal eten en drinken had er niet bij gehoeven dat is medelijden wekken maar goed ik ga dit topic nu ook verlaten ga het ook niet meer lezen
Volgens mij weten we het nu allemaal wel que is met iemand aan het onderhandelen via PB dacht ik en gaat iig hard nadenken of ze iemand kent die verstand van auto''s heeft. Thats it. Weetje, soms lucht alleen neerzetten al op, ja je kunt dan in feite beter een dagboek nemen maar het gaat soms voordat je er erg in heb. eb ik ook zó vaak gehad het eerst jaar mer mn kleintje. En alles wat je dan vraagt is: Oh Gonnie weer jij zou toch aan jezelf werken?? Op dat moment vraag je om oplossing van je probleem.
Ik kan me best voorstellen dat je er van baalt dat mensen het idee krijgen dat je ergens om vraagt. Ik zie zo vaak topics waarin mensen even hun hart luchten als iets tegen zit dus zou niet weten waarom dit anders zou zijn. Ik kan me wel voorstellen dat het heel lastig is als mensen eenmaal door hebben dat je het niet breed hebt, dan krijg je wel meteen een stempel opgedrukt... Probeer het je niet zo persoonlijk aan te trekken meid!! En uhhh, echt balen van je ruitenwissers Voor de dames die denken dat autorijden zoveel duurder is dan met het openbaar vervoer gaan; dat is niet in alle gevallen zo dus zie een auto niet meteen als een luxe! Als ik geen auto heb kom ik ook niet op m'n werk, zo simpel is het! @ Sjorsje, heerlijk jou humor
Que, ik vind sommige reacties hier ook niet leuk (qua toon - zie mijn eerdere reactie), maar dit vind ik persoonlijk een tikje een overdreven reactie van je. Sta er gewoon boven! Of zeg 'dat was echt niet m'n bedoeling hoor, ik wou gewoon even lekker klagen!' en als er dan nog iets komt, laat maar lullen.
waarom zou ts der excuses moeten maken en zeggen dat het niet der bedoeling was om geld af te troggelen van iemand? ik snap dat niet hoor! ze mag toch gewoon schrijven wat ze wil, en wat een ander daarvan denkt is zijn probleem en niet die van ts!.. als je de topics van que vervelend vind,waarom reageer je dan,zoek dan een ander onderwerp op wat je wel zint!! (oh dit is niet bedoelt tegen jou hoor lucia!)