Ja hoor dit kan er ook nog wel bij

Discussie in 'De lounge' gestart door Que, 16 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Kijk,en dat had je met een Mercedes niet gedaan!! Heerlijk he,oude auto"s:D;)

2. Que

Que Niet meer actief

Idd! je hoeft je niet te bedenken van oeps eh moeten even een kleedje of een zeiltje in leggen.... nee dan gewoon de westersementaliteit pleur dr in ...... :D:D:D:D

3. Que

Que Niet meer actief

staan 2 merken op de site dus gaan morgen met daglicht even kijken wel merk er nu in de auto zit.

4. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Echt chique van je, nog even die sneer aan het eind dat genoeg meiden haar adres hebben.

Ik zie Que trouwens ook nog eens helemaal niet aanvallend op je reageren.

5. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Aaah oke,veel succes in ieder geval!!

6. Que

Que Niet meer actief

Als ik een Mercedes wil bel ik wel een taxi :D

7. Que

Que Niet meer actief

Laat maar Zinaa, Que kan niets schrijven zonder dat ze afgezeken wordt door bepaalde mensen!

8. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Sommige garages vragen echt de hoofdprijs.. of je nou een bentley hebt of een daihatsu.. komt meer dan de helft van de klanten toch nooit achter.
    Mij hebben ze ook eens wat willen aansmeren, maar toen mijn vriend belde was dat ding opeens veel goedkoper:$

Mijn vriend haalt alles van de sloop of gaat onderdelenhuizen af en bouwt het dan (zover ie kan) zelf in..

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Miauw...:D

Krijg ook een beetje een vreemd gevoel bij dit topic. ;)

10. Que

Que Niet meer actief

Wij gaan ook proberen als het er 1 kan worden van de sloop of waar dan ook om hem zelf in te bouwen. Weet in ieder geval dat het al voor de helft kan dan wat de garage gezegd heeft incl inbouwen.

11. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Het was niet op jou.Het komt toevallig net na jouw post.
    Het was gericht aan de dames die zogezegd, met alle goede bedoelingen, Ts waarschuwde over hoe dit topic over zou komen op anderen.
    Dat ze het vervelend zouden vinden als anderen haar als bedelaar zouden zien en dit met niet al te fijne bewoordingen duidelijk maakten.
    Ik bepaal nog steeds zelf hoe ik anderen zie en vindt het dus ook fijner als iedereen voor zichzelf zou spreken. Of zou zwijgen.....................

12. Que

Que Niet meer actief

13. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

oke ik geloof ook dat je zelf een oproepje kan plaatsen.. een vriendin van mij had dat een keer gedaan ze werdt helemaal plat gebeld :D

14. Que

Que Niet meer actief

Klopt ja. Hebben we gedaan. Maar gezellig hoor als ze allemaal gaan bellen :D:D:D:D:D

15. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hahaha ja drukke boel heb je nog een beetje een onderhandelings positie :p

16. Que

Que Niet meer actief

We zullen zien of het wat opleverd! Al zal dat denk ik wel maandag of dinsdag pas zijn, maar goed dat maakt niet uit!

17. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Hele goede reactie!!

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

If you can't say anything nice, don't say anything at all!
    (als je niks aardigs kunt zeggen, zeg dan niks).

Que ik wil heel even voor je op komen.

In je vorige topic over kerst bood ik je wat aan. Ik kreeg een heel lief mailtje van je terug dat je het niet wilde.

Dus als mensen denken dat Que om geld zit te vragen of wat dan ook. Ik heb persoonlijk een mailtje gehad met dat het niet hoefde.

Ze is er dus niet op uit om spullen of geld van andere te krijgen.

En ik had ook een tijdje het gevoel dat ze expres dit soort topic.s starte maar geloof nu idd op recht dat ze het van haar af wil tikken omdat haar leven ook niet echt over rozen gaat.

Dus bij deze.

19. Que

Que Niet meer actief

Idd!!!! Dank je wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina