Ja hoor dit kan er ook nog wel bij

Discussie in 'De lounge' gestart door Que, 16 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    vervelend he al die "arme" mensen die je er mee confronteren met hoe goed we het wel niet hebben?

Ik snap waarom mensen dit allemaal denken. Maar ik maak me niet druk. Ik ben alleen blij dat ik zelf niet in die situatie zit. En misschien hoopt que een beetje op dat andere mensen haar zullen helpen? En dan nog? Als je geen andere optie hebt is het toch fijn dat er nog lieve mensen zijn?
    Of ben je alleen maar zielig zolang het om een kerstdiner gaat en moet je daarna maar weer je mond houden...
    En iedereen kan zelf bepalen of ie wel of niet iemand iets geeft toch? Of ga je je ook ergeren aan de daklozenkrantverkoper...

que ik vind het rot voor je. Ik hoop dat er een oplossing voor je komt!

2. Que

Que Niet meer actief

Nee dat hoop ik niet hoor debby. En joh voor die auto een levend wezen geworden is is hij allang gemaakt :D:D Dus hebben nog heel wat jaren te gaan :D:D:D:D:D

3. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    hee meid, laat je niet gek maken door sommige meiden. Je wil alleen je frustraties kwijt, en dat sommige meteen denken dat je loopt te bedelen, tja.. laat ze lekker denken!

4. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Kan het me wel voorstellen dat je soms even van je af wilt praten hoor. Ik ben zelf ook verhuisd naar een andere woonplaats, met een totaal andere mentaliteit. Ik moest ook heel erg wennen en mistte mensen bij wie ik zo ff kon binnenstappen. Vrienden hadden het soms heel erg druk met andere dingen en dan mis je soms idmand tegen wie je even je beklag kan doen. Gewoon even je frustratid eruit gooien.
    Als ik drnk hoe vaak ik mijn beste vriendin wel om dat soort pnbenulligheden bel ( en zij natuurlijk mij). Dit betekent niet dat we zielig zijn, of aandacht vragen etc. Nee gewoon ff je verhaal en verder en ik denk dat que het ook zo bedoelt. Kan me voorstellen dat ze hier van baalt.

5. Onje

Onje Niet meer actief

@ts een motortje kost geen 300 euro.
    Die dingen ken je voor een joetje krijgen.
    Zijn jullie een beetje handig? Want dan zet je m er zo zelf in ook.
    Wij hebben het toevallig vorige maad ook gehad dis vandaar.

Niet handig? Zoek dan ff een beetje een " slonzige" garage eentje waar echt alleen maar mannen met vieze handen lopen en geen nette pakken. Hun doen het vaak ff snel voor je en als je zelf een motortje haalt bij de sloop doen ze het in de garage ook vaak voor een mazzeltje of misschien loopt er ok de sloop wel iemand rond die m ff plaatst.

Succes!

6. Onje

Onje Niet meer actief

Ik lul zoals in thuis lul, sorry voor als je het niet weet joetje= een tientje

7. Que

Que Niet meer actief

300 euro incl montage was/is het. Maar goed we zijn nu bezig met een goedkopere en hem er zelf eventueel inzetten. Weet je toevallig ook waar je hem toen vandaan had kunnen we daar ook informeren.

8. Que

Que Niet meer actief

Ik begreep um al ;)

succes trouwens met je bevalling!!!

9. Que

Que Niet meer actief

thnx!

10. Onje

Onje Niet meer actief

Ik zal vanmiddag ff voor je vragen dan spreek ik 'm weer onze auto staat ook al 5 dagen stil en wij hebben ook geen leggende gelden dus hopen dat ie m weer aan de praat krijgt. Maar is wel in a'dam niet te ver voor je?

11. Onje

Onje Niet meer actief

Dankje! Wordt woensdag ingeleid en schijt nu dus 7 kleuren haha

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Que@ Ik heb even voor je gezocht , hoop dan ook dat er wat aan hebt.
    Marktplaats.nl - Fiat Onderdelen[1710][0

Ik weet niet om wat voor auto het gaat. Zag wel dat er veel op marktplaats staat en niet duur .
    Vergeleken met die driehondert euro .

Hoop je zo te hebben geholpen.

13. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ssssst niet vertellen dat je een telefoon hebt... anders moeten ze daar ook nog over zeuren....
    sorry kon het niet laten om deze reactie te geven.....

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hahaha

15. Que

Que Niet meer actief

Hebben er 1 van de onderdelen lijn af! Schoonvader wilde hem betalen en was 50 euro dus dat is vele malen goedkoper dan 300 euro. Nu is mijn vriend aan t kijken of hij het zelf kan monteren :D. Mijn handige harrie ;)

16. Locusta

Locusta Niet meer actief

Oef, iets hebben met je auto zuigt aan alle kanten! Hopelijk kun je het een beetje goedkoop fiksen! Zoals al eerder gezegd: kijk bij de sloop, op mp... eigenlijk overal, behalve bij een garage ;) Succes!

17. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

wat goed ben happy voor jullie. en lief van je schoonpa!

lol die van mijn heeft 1 keer in zijn jongere jaren een pakking vervangen wat zich uiten in een motor die in de fik vloog:cool:;)

hij moet zich gewoon lekker bezig houden met pc'tjes dus

18. Alita

Alita Niet meer actief

fijn dat je er wat aan had die onderdelenlijn!

19. Jib

Jib Actief lid

15 jan 2011
    141
    0
    0
    @Que

Vervelend voor je dat er mankementen aan je auto verkeren, helaas is het zo dat alle auto's veel geld kosten en vooral de oudere modellen. Natuurlijk weet je dat zelf ook maar misschien zou je daarom naar andere mogelijkheden kunnen kijken om toch zonder auto te kunnen leven.

Ik ken namelijk wel een aantal mensen de autoloos zijn maar wel naar hun werk moeten (wisseldiensten overdag en snachts). Voorbeeld mijn collega, hij doet alles met het openbaar vervoer. moet zelfs op zondagochtend weleens om 07.00 uur beginnen. Onmogelijk? Nee, een uitdaging.

Met een goed uitgestippelde planning, ruim op tijd vertrekken en een vouwfiets kom je 'altijd' op tijd op je werk. Het is vaak maar hoeveel moeite je ervoor wilt doen. misschien een stukje fietsen naar het eerst volgende station?

En het openbaar vervoer duur? Ja zeker maar zeker niet duurder als het onderhouden van een auto (denk aan benzine prijzen, wegenbelasting, verzekering, reparaties etc).

Ik wil je zeker niet afvallen maar enkel een tip geven. Bij auto's is het helaas zo dat het ene net gemaakt is en hetvolgende er al weer aan komt....

Heel veel succes.

20. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou hier ben ik het niet mee eens. ik woon in een christelijk dorp. hier rijden geen bussen ( zeker niet op zondag) en een station ligt 30 km verderop. zie me al gaan op mn vouwfiets naar mn werk. gaat natuurlijk niet voor iedereen op he die vlieger;)

Deel Deze Pagina