Sorry maar dit is toch te bekrompen gedacht. Ik ben destijds mijn rijbewijs moeten gaan halen om in de weekenden op tijd op mijn werk te komen en 's avonds na 23 uur nog thuis te geraken. Je kunt ook niet eeuwig op je ouders blijven terugvallen. Niet iedereen heeft een collega in de buurt, en zo wel, dan werk je niet altijd dezelfde dienst. Het is vast goed bedoeld hoor, twijfel ik niet aan, maar je kunt er niet klakkeloos vanuit gaan dat ov altijd een oplossing kan zijn. De tijden dat de bus op ieder uur reed is al lang voorbij.
Manlief moet ook elke dag 35 heen en 35 terug en is copd patient , dus dat gaat hem niet worden ..... Maarre de auto is weer gefixt
ik zie mijn vent al gaan met vouwfiets eerst op de fiets naar station dan met de trein en dan 7 km naar zijn werk fietsen op zon k u t fiets.. hahaha hij lacht me recht in me waffeltje uit denk als k het voorstel
sterker nog, een van mijn collega's is momenteel (deels op kosten van de baas) haar rijbewijs aan t halen omdat dat voor haar baan toch eigenlijk wel een must is. Ik woon in t midden van t land, heel centraal enzo. Maar als ik met OV naar m'n werk zou moeten ben ik 1.5u bezig terwijl ik met de auto er in 25minuten ben. Makkelijke keuze
He meiden ik probeerde allen maar mee te denken met TS hoor... Probeerde alleen een mogelijkheid te geven en een voorbeeld uit mijn omgeving. Mijn collega neemt bijvoorbeeld ook vaak de nachtbus. Maar dit gaat over de randstad en daar rijden er wel altijd bussen, treinen en trams.Dat is misschien niet in heel Nederland het geval. Fijn Que dat je auto gemaakt is. Hele opluchting voor je.
Misschien heb je gelijk, (heb er zelf geen verstand van reis nooit met het openbaar vervoer) alleen zie ik dat mijn collega altijd op tijd is op welk tijdstip hij dan ook moet beginnen. (en hij word nooit gebracht) Maar goed het probleem is opgelost.
laatste bus rijd hier om half 11 s avonds en als hij dus tot half 3 snachts werkt....... tja dan zou hij dus lopes naar huis moeten..... dat 35 km.... En als hij om 5 uur moet beginnen.... tja eerste bus rijd hier pas om 6 uur of om 7 uur en op zondag helemaal geen bus. Plus dan nog dat de bus om het uur rijd. En dat terwijl hij touringcarchauf. is , dus wel een bus heeft .... Maar goed auto is gelukkig weer gemaakt!
Tuurlijk heb je dan een auto nodig. Met openbaar vervoer is het soms gewoon niet haalbaar. Ik ga met mijn fiets naar m'n werk. (werk op 5 km) maar als ik eens een lekke band heb ofzo en de bus moet nemen ben ik dus een uur onderweg 's morgens en een uur 's avonds. Voor mij zou het nog haalbaar zijn, maar als je man zo ver moet en ook op die uren moet werken gaat dit gewoon helemaal niet! Ik vind dus niet dat je je moet verantwoorden voor het hebben van een auto.. Ben blij voor je dat de auto weer hersteld is!
Aaaah oke,nu snap ik hem.... Iedereen leest de dingen op zijn of haar eigen manier ja,ik lees nu vooral dat ze baalt dat haar auto stuk is,en de rest wat eromheen zou hangen volgens andere mensen is hun ding! Grtzzz Petra
Maar je auto is weer gemaakt!!!!!! Daar ging je topic toch over he hahahahahaha.... Fijn voor jullie!
Que@ Fijn meis dat de auto weer klaar is en je aardig wat geld gescheeld heeft. Hoop dat er niks meer stuk gaat meis .
Heeft zeker een hoop gescheeld! Wij hopen het ook. Auto is 2 maanden geleden nog gekeurd dus hoop ook echt dat er nu niks meer bij komt. Maar ja je hebt altijd dingen he die opeens vervangen moeten worden.
Wat een hatelijkheden hier zeg Je kunt ook gewoon niet reageren Wij hebben de laatste tijd ook wat onderhoud aan de auto gehad (een luchtmassameter laten vervangen - 300 euro... voor een onderdeel dat 10 jaar geleden uberhaupt niet in auto's zat). Auto's zijn vaak duur in onderhoud, en het is zo irritant om het er aan uit te geven. Fijn dat het toch is opgelost.
Jeetje mina, ik wou net zeggen, zitten jullie na 18 bladzijden nog steeds te bitchen tegen elkaar? Kerstgedachte... nee? Hmm nee. Trouwens, volgens mij vinden de mods het wel leuk... zo snel ze altijd met een slotje zijn....en deze is nog open... oeps, zei ik dat hardop?
Wat gekke hersenspinsel zeg! Ik ben er al die pagina's bij gebleven en het vloog niet uit de bocht. Zolang ts zelf nog een weerwoord geeft en niet aangeeft dat ze het genoeg vindt, hoef ik toch niet als politieagentje op te treden? Jammer dat er steeds opnieuw op gereageerd wordt, het ging al een tijdje over de auto zelf.