Peuter dronken gevoerd door tienerbroer Uitgegeven: 28 september 2006 06:33 Laatst gewijzigd: 28 september 2006 08:38 AMSTERDAM - De politie van de Amerikaanse stad Minneapolis heeft een 14-jarige jongen gearresteerd wegens het dronken voeren van zijn 3-jarige zusje. Dat heeft een politiewoordvoerder woensdag bekendgemaakt. Het meisje was ernstig dronken en is opgenomen in het ziekenhuis. Volgens de politie had de peuter, die buitenbewustzijn was toen ze in het ziekenhuis kwam, kunnen overlijden aan een overdosis alcohol. Wat voor drank de jongen zijn kleine zusje gegeven heeft is niet bekendgemaakt. Wel is naar buiten gebracht dat het meisje een alcoholpromillage in haar bloed van 0,12 had. Volgens de wet van de staat Minnesota is het maximumpercentage voor automobilisten 0,07 promillage. (pffff...het zal je maar gebeuren zeg )
tjonge jonge dat zegt toch wel wat over de ouders hoor .....sommige mensen kunnen het duidelijk niet aan.
Te erg gewoon. Ik blijf erbij dat veel mensen het ouderschap en opvoeden onderschatten, zo van oh dat doen we wel even. Tevoren ook niet nadenken wat ze een kind willen meegeven voordat ze op eigen benen komen te staan. Puur egoïsme dus.
Verschrikkelijk, arm kind, wat zal die zich beroerd gevoeld moeten hebben. Ik hoop maar dat de autoriteiten iig gaan uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Arm kind, zal zwaar voor haar zijn geweest. Doet me wel denken aan een grappig verhaal. Een vriendin van me heeft eens verteld dat ze toen ze een jaar of 4 was ze haar vaders aftershave had opgedronken. Toen was ze dus ook stomdronken hihi maar ze rook wel lekker. De dokter zei laat haar haar roes maar uitslapen. Meer als een kater heeft ze er niet aan overgehouden. Erg he.