shanandoah heb ik alleen een nieuwsgierige vraag Je hebt een trouwjapon te koop staan en je gaat nu trouwen? Of verkoop je hem voor een vriendin? Ik snap het niet en ben zeer nieuwsgierig hahahaha
Tof hoor! Trouwen is toch net wat serieuzer dan 'gewoon' samenwonen. En 'mijn man' klinkt ook anders dan 'mijn vriend'.
@ mamabri haha ik begrijp de verwarring. De jurk die nu te koop staat had ik ooit van iemand anders overgenomen. Maar had ik eigenlijk vrijwel direct spijt van. Toen kwam ik hier een tijdje geleden op zp mijn droomjurk tegen. Deze heb ik maar gekocht ondanks dat er nog geen trouwerij in zicht was. Ik was zo weg van de jurk en was echt helemaal zoals ik ben. Vandaar de andere te koop gezet. En ligt er nu een prachtige jurk van een mede zp-er op mij te wachten
Ow, mij stond inderdaad ook een topic voor de geest waarin je heel blij was met een trouwjurk, maar dat aanzoek moest toen nog komen... Nou de hint was dus duidelijk Hartelijk gefeliciteerd!
Hahaha ja ik ben niet nieuwsgierig hoor, bedankt voor de uitleg en wat gaaf dat je nu je droomjurk hebt, hebben jullie al een datum in gedachten?
Zo, jouw jaar begint wel heel mooi. Van harte en geniet van alle voorbereidingen (en ook alvast maar van de dag zelf)