Maandag moet ik ongesteld worden, omdat ik toch wat klachten al had vanmorgen een test gedaan(Kruidvat 2v5)...omo wit helaas.. Ik zie dat iedereen hier al 10dpo al vaag streepje krijgt. Vandaag op 11 DPO dan zou ik toch wel al vaag streepje horen te zien? Zo onzeker opeens! En een vroege zwangerschapstest die je al 4 dagen voordat je ongesteld word kunt gebruiken, is dat wat?
Dat is lang niet bij iedereen zo! Sommigen testen echt pas na nod positief... Het ligt er maar net aan hoe snel je hcg aanmaakt... Sommige vrouwen krijgen ook nooit echte knaltesten en sommigen weer wel..
Niet bij iedereen hoor! Lees bij veel dat ze pas op nod of zelfs later positieve test hebben. Niet iedereen maakt even snel het hormoon aan Ik had van sensitest voor 6 dagen voor nod.. werkte bij mij wel maar maakte dit keer vrij vroeg hcg aan.. zwanger en kids had ik dus voordat ik zwanger was en die gaf ook soort streep maar was gewoon ongesteld geworden. Probeer het gewoon! Is hij negatief dan over paar dagen nog keer testen op maandag
@ hier een ff een positieve draai voor jou, ik ben zelf een late positieve tester, had laatste zws pas 1 dag voor nod een super de tuur test! Terwijl ik de dag ervoor een spier witte test had! Dus geef de moed niet op
Dank jullie wel allemaal! Jeetje wat is t spannend. Vorige zwangerschap had ik dit helemaal niet...maar nu nu is t totaal Anders! Voel me ook gek en of t tussen oren zit of niet geen idee! Maar zere borsten vind knoflook vies net als bij vorige zwangerschap, en ben af en toe misselijk. Gister avond kwam t zelfs ff omhoog en vanmorgen zeer duizelig en misselijk. Vorige zwangerschap met 5,5 week misselijk en kon zelfs geen slokje water binnen houden toen tot ik medicijnen kreeg.. Zo onzeker nu en nieuwschierig
Deze zwangerschap had ik voor nod al een goede streep gehad. Vorige zwangerschap juist zeker niet. Kan dus nog alle kanten op!
Ik hoop het maar denk t niet, net met Afvegen (sorry) zacht roze slijmerig afscheiding gehad. Normaal heb ik 2 dagen voor ik ongesteld word bruin verlies... Dus zal morgen vast wel komen al.. Baal zo!
Ik had het op 4 dpo maar bij jou kan een late zijn.. las dat het tussen 6 dpo en 12 dpo ligt meestal, dus zou nog kunnen..
Ik zie aan je banner dat je ook een iets langere cyclus heb misschien ligt het ook daar aan dat het wat later is dan gemiddeld.
Dank je wel! Ja kun beter van het slechte uit gaan. Ik zie het wel voorbij komen of het goed of slecht teken was. Hoop goed nieuws. Succes