mijn verhaal

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door TessMe, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TessMe

TessMe Niet meer actief

Ik denk ik zet mijn verhaal er ook eens bij. Ik ben in augustus dit jaar gestopt met de pil. Dit was stediril 30. Een lichte pil. Slik hem 6 jaar alweer. In de week dat ik stopte ook gelijk ongesteld geworden, zoals dat normaal je stopweek zou zijn. Toen heb ik een cyclus gehad van 40 dagen! :confused: In die cyclus roze en bruin verlies gehad. Ook begon me haar ontzettend uit te vallen. En had ook ontzettend veel wit slijm. En toch ongesteld geworden. Dat was 26 oktober. Nu komt vraag 1: Moet ik dus gewoon een 40 daagse cyclus aanhouden nu? En ik heb sinds een dag of 5 ontzettend veel honger/trek. Niet normaal. Maar meestal net na het eten word ik misselijk. Ook plas ik meer. En dat ik laatst sex had deed het zo ontzettend veel pijn on mijn onderbuik! We moesten helemaal stoppen.. Heb ik echt nog nooit gehad.. :( En sinds die tijd heb ik de hele dag door af en toe een krampje. Gek gevoel in mijn onderbuik. Of ik zwanger ben moet ik nog heel lang wachten voor ik kan testen als ik die 40 dagen aan moet houden? Spannend

2. Brit1980

Brit1980 Actief lid

20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    dat is wel heeeell spannend zeg :confused: maar ik denk dat je gewoon eerder kan testen lijkt mij hoor...als je al zwanger bent en dan nog 40 dagen wachten pfffffffffff zou ik niet volhouden hoor..en al helemaal niet als ik me zwanger zou voelen..maar is wat jij het fijnste vind natuurlijk..
    maar mischien weet iemand anders het zeker wat je zou kunnen doen ;)
    liefs en veel succes

3. TessMe

TessMe Niet meer actief

Ja zou volgens de calculator ALS ik weer een cyclus heb van 40 dagen pas 5 december kunnen testen! Dan is me NOD dag:( Zo lang..........

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Voel jij je eisprong?
    Die pijn tijdens de sex tijdens je ei geweest?!?!

5. mirjam 28

mirjam 28 Actief lid

12 okt 2008
    181
    0
    0
    ik had ook erg veel last van haar uitval na stoppen van de pil, na het stoppen binnen een week ongesteld geworden en toen duurde het bijna zes weken voordat het weer opgang kwam, en helaas tussen door een test gedaan zelfde klachten als jij maar helaas geen resultaat. dus even een test doen dan weet je meer en ja negatief dan hopen dat je snel ongesteld wordt kun je snel opnieuw beginnen met klussen

6. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    Hee, ik had dezelfde pil als jij en was al vrij snel weer regelmatig! Ik zou je niet aanraden diezelfde 40 dagen nu te wachten, maar wel in je achterhoofd te houden dat je cyclus nog niet helemaal zichzelf is als je test!

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    miss is het een idee om te temraturen of ovulatie testen te gebruiken dan weet je wanneer je ei sprong is dan weet je ook of je volgende cyclus weer zo lang wordt. En wanneer je kan testen..

heel veel succes met zwanger worden!

8. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Hoi, ik heb naast jou klachten nog duizend andere klachten gehad na de pilstop. echt heel vervelend.
    die klachten van jou lijken trouwens ook een beetje op een blaasontsteking. misschien kun je dat na laten kijken. het hoeft namelijk niet altijd zo te zijn dat je pijn tijdens het plassen hebt. Ik heb namelijk hetzelfde probleem en idd blaasontsteking.

9. TessMe

TessMe Niet meer actief

Ik heb inderdaad blaasontsteking gehad. 2 weken terug.. En in september ook al een plasje ingeleverd, maar toen konden ze na de kweek niks vinden. En nu was het 2 weken terug zo erg. Ook met pijn in mijn rug wat ik ook nog nooit heb gehad, dat ik weer een plasje heb ingeleverd. Toen moest ik na de kuur van de dokter zelfs langskomen! Bleek dat ik wel degelijk een ontsteking had in september. Hebben die tuthola´s me gewoon een maand mee laten rondlopen! Maar nu weer alles goed.

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Ja fijn die mensen bij de ha. ik moet vandaag weer heen en ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen. want de vorige keer zeiden zij dat me slijmvliezen geïrriteerd zijn nou dat is alweer twee weken geleden dus volgens mij is het weer vlink ontstoken.

Maar waarom denk je dat nu alles ok is? Voelt het niet als blaasontsteking?

weet je trouwens wanneer je eisprong is/was? want dan heb je meer een idee hoe lang je cyclus is.

Deel Deze Pagina