ja hoor, ik weer door de bocht! (bloos schaam)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lovebear, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    mja heb net van iemand de tip aangenomen om online testen te bestellen, dus heb ze al binnen, ik denk dat ik het daar maar effe mee moet doen dan :p
    eigenlijk krijg ik de neiging om deze test samen met mijn mannetje te doen...want heb zo heeeel sterk vermoedens....
    maar ja dan kan ik zeker beter niet te vroeg testen, wil hem niet teleurstellen!
    ik denk dat ik volgende week ofzo ga testen....
    dat is... als ik het vol kan houden zolang :p

2. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hai Lovebear, hihi ja samen met je mannetje is wel zo leuk natuurlijk hihi. maar goed je kan er altijd één voor jezelf doen natuurlijk. als je denkt dat er al een positieve uitslag kan komen, waarom wachten? anders kan je het volgende week nog een keer doen... maar goed, dat ben ik hoor. ik weet dat een test bij mij nu geen zin heeft, dat ik nog minimaal 2 weken moet wachten (dan zou ik 3 dagen overtijd zijn), maar als ik jou was geweest had ik lekker getest hihi te vroeg testen heeft inderdaad geen zin. als je echt volgende week wilt testen zou ik lekker veel afleiding zoeken haha je staat er toch steeds bij stil he... we willen zo graag allemaal:)

3. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    mja heb mijn mannetje nu echt vertelt wat mijn vermoedens zijn enzo, en hij kan ook niet wachten om met mij smaen een test te doen...maar vind dat ik toch nog steeds moet wachten to volgende week...mijn laatste nod was op 16 oktober, dus als ik dan 30 dagen neem moet ik nog tot 16 november wachten...zucht...

4. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    pff ja dat is nog wel een tijdje... nog even volhouden!

5. lovebear

lovebear Actief lid

20 aug 2008
    132
    0
    0
    snik... nou heb ik gister een beetje een "ruzietje" geahd met mijn mannetje.... :(
    hij zegt he ene moment dat ik hem er bij moet betrekken...hij wil zo graag er bij zijn enzo als ik test enzo...
    maar ja dan vertel ik wat ik voel, en dan ben ik er ineens weer te veel mee bezig.... :(
    tis echt lastig hoor...
    en dan hadden we ook nog weer een van onze spraakverwarringen, ik zei at we volgende week pas konden testen (door mijn nod enzo) maar hij begreep dat ik die testen pas volgende week kreeg, en later kwam hij erachter dat ik die testen al wel had, en werd ie weer boos op me omdat zijn gevoel dat ik iets achter houd weer gevoed werd...zucht...moeilijk hoor...
    hij is zooo bang om me kwijt te raken......maar ja hij moet niet zo achterdochtig doen bij alles wat ik doe hoor, zeker niet nu ik zo onder de hormonen sta (wss) want dat maakt het alleen maar erger! hahaha!

sorry voor mijn gemekker hoor dames, maar moest het effe kwijt... :oops:

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Het is lastig om duidelijk te maken wat er bij ons allemaal gebeurd, in ons lichaam, in ons hoofd etc... Mannen begrijpen dat vaak niet omdat zij het niet voelen.

Ik probeer mijn mannetje er ook bij te betrekken, maar telkens zegt hij 'We zien het wel' en kapt zo steeds mijn gevoelsuiting af.

Ik heb hem net (in een huilbui, terwijl ik op m'n werk zit :oops:) duidelijk gemaakt dat ik het niet alleen wil doen.

Maar of het echt aankomt? Ach... T zal wel veranderen wanneer ik echt zwanger ben en hij mijn buik ziet groeien. Ik kan nu al niet wachten om zijn trotse blik te zien.

Liefs

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Sja, mannen zijn er nu eenmaal minder mee bezig, die horen wel wanneer ze weer moeten en that;s it.
    Zo zijn de meeste mannen.
    Dat ie nu zegt dat ie er meer bij betrokken wil worden is meer van; laat me weten wat je koopt voor testen, wanneer ze er zijn, wanneer je gaat testen, maar verder vinden ze idd dat je er teveel mee bezig bent, maar ja, gek he, tis ook ONS lijf dat ermee bezig is.....
    Ik zou het eenbeetje langs je heen laten gaan. Hem op de hoogte houden van wat je voelt en wat je denkt en koop....en verder....ziet ie het wel ;)

Verder zou ik er een keer een testje tegen aan gooien met ochtendurine....als je nu al zoveel kwaaltjes hebt wat jij verteld....

8. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hai meiden, jeetje wat vervelend zeg! ik kan het me goed voorstellen dat het erg lastig is voor jullie! ik heb met mijn vriend wel goede gesprekken erover. hij stelt me vaak gerust maar roept ook wel eens dat ik "geobserdeerd"ben, dan moet ik altijd maar lachen. ik heb zoiets van: als je samen beslist om ervoor te gaan, dan wil ik dat voor 100%. Voor een vrouw lijkt het me ook heel normaal om van alles te voelen, omdat je je lichaam wilt leren kennen. Er gebeurd zoveel bij een vrouw, pil of geen pil, zwanger of niet zwanger en daarbij zijn we mentaal ook nog eens heel erg betrokken bij ons zelf en ons lichaam. VOor een man kan dat heel lastig te begrijpen zijn, omdat zij al die dingen niet voelen en zeg maar heel erg stabiel zijn in hun lijf. Hormonen daar zitten wij vol mee. Daarom is het forum ook zo fijn, dat we er met zn allen over kunnen kletsen. Het belangrijkste is dat je van elkaar houdt en ervoor gaat. Ik probeer mijn vriend er zoveel mogelijk bij te betrekken, want je kiest er tenslotte samen voor. Ik laat hem ook dingentjes lezen bijvoorbeeld.
    Ik had het laatst over innestelling...zegt hij: dat is toch gevaarlijk hahaha kon ik hem even confronteren met het feit dat hij iets beter mag luisteren en mag lezen :) wel een leuke opmerking vond ik hihi

liefs Dina

Deel Deze Pagina