In de vierde ronde gelukt! Had eigenlijk maandag ongi moeten worden, maar omdat ik ook een langere cyclus had gehad, heb ik mezelf gedwongen om niet eerder te testen. Gisteren was dan ook spannend, maar ook toen en vandaag bleven de uit. Net een test gedaan en ja hoor.... 2 mega duidelijke strepen! We vinden het allebei heeeeeel erg spannend! We zijn zo blij!!!! EN wat gaat het moeilijk worden om niets tegen mijn ouders en schoonouders te vertellen, want ik kan ze volgens mij niet meer aankijken zonder te stralen! Moet dit weekend maar aan een jokerface gaan werken!!!!
Gefeliciteerd meid, succes ermee! Ben er ook vandaag achter gekomen dat ik Zwanger ben... spannend he? Greetz... Bren
Hi lieve ladies, bedankt voor alle felicitaties. Ik ga er inderdaad heel erg van genieten. Het is wel heel erg onwerkelijk nog,hoor. Juist omdat ik nog maar weinig symptonen had. Maar nogmaals de strepen waren overduidelijk, dus het is het éeeecht waar
VAN harte meid! Lekker genieten ervan. En ja het is erg moeilijk om niet te stralen hihi. Maar goed als je ouders en schoonouders niet weten dan jullie proberen een kindje te krijgen zullen ze het niet zo snel raden. xx linda