Ja hoor, we gooien er weer een schoonouders topic tegen aan.......

Discussie in 'De lounge' gestart door sasjuh, 10 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik wilde er helemaal niemand bij hebben behalve mijn man en de vlos ;)

2. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Bij de bevalling van mijn dochter miste ik mijn mams, en toen konden sm en ik het nog heel goed vinden met elkaar, dat is nu dis wel veranderd, maar ach, gaat me toch wel lukken, met of zonder sm hihihi

3. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    And the story continues.....:x
    Gisteren werd ik weer plat gewhatsapped, ik heb de berichtjes niet gelezen (ik zag alleen de eerste zin bij het wissen van de melding).
    Ik reageerde dus ook niet, en toen begon sp er zich mee te bemoeien.....
    Toen heb ik mijn telefoon aan vl gegeven en gezegd, los jij het maar op.
    En dat heeft ie ook gedaan, hij had ze gezegd dat het nu wel welletjes was en er een gesprek kwam, en dat we nu niet thuis waren.
    Pffff toen begon sm weer.......dus foon uitgezet.

En vanmorgen was ik met mijn dochter bezig en alle stress viel even van me af, ze lachte zo heerlijk en was zo lief, kusjes en knuffels geven.
    Dat zorgt er dan voor dat ik er weer even tegen aan kan, mijn gezin is me belangrijker dan al die stress :)

En ondertussen denk ik maar zo: "heb je stress? reageer dan als een hond, p*s erop en loop door :D"

4. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Waarom blokkeer je hun niet op watsapp?
    Goed van je dat jij en je vriend zo op 1 lijn zitten, en je het hem zelf laat oplossen. Jammer genoeg zijn sdochters bijna altijd de gebeten hond. Dit is extra jammer als de SO's het aan hun zelf te danken hebben, zeker met teveel drank op.

Dikke knuff.!

5. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Ik had ze effe geblokkeerd, en het was rustig dus met (valse) hoop dat ze zich nu gedeisd hielden haalde ik de blok eraf.....*stom* nu staat ie er dus weer op.

En sinds gisteravond na het berichtje wat mijn vl had gestuurd is hij weer de sjaak en heb ik rust.

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Vermoeiend...

7. Porsche

Porsche Niet meer actief

Wat ontzettend kinderachtig van hun zeg en vooral omdat via de telefoon te doen.
    Overigens kan ik bij mijn whats app Het " voor het laatst gelezen " uit zetten dan zie je alleen nog maar of ik online ben of niet!!

Heel veel succes

8. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Precies, ipv dat ze even bellen om te vragen wat er is en of er een gesprek komt.
    Neuh, nu wilt sm de spullen en sleutel terug en zei dat Y. haar toch nooit zal vergeten.
    .......

En heel toevallig heeft sp weer middag......oftewel, sm alleen thuis met een kratje.

Deel Deze Pagina